فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آموزش رفع ارور های کالاف دیوتی موبایل
اکتیویژن

آموزش رفع ارور های کالاف دیوتی موبایل

مهدی داوری
انتشار در 31 فروردین 1402

بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین بازی‌های موبایل است. شما می‌توانید این عنوان را بر روی گوشی‌های اندروید و iOS خود نصب کرده و آن را به‌صورت رایگان تجربه کنید. در این بین یکی از مشکلاتی که ممکن است در هنگام تجربه بازی کالاف دیوتی موبایل با آن روبه‌رو خواهید شد، ارور های کالاف موبایل، از جمله هنگ، نصب نشده و بیرون پریدن از بازی است. در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا نگاهی به رفع ارور های Call of Duty: Mobile انداخته و در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

مشکلات و ارور های کالاف دیوتی موبایل

به‌صورت کلی شرکت اکتیویژن بازی کالاف دیوتی موبایل را به نحوی تولید کرده است که باگ بسیار کمی داشته باشد و گیمرها در هنگام تجربه این بازی با ارورها و خطاهای کمی مواجه شوند. با این حال باز هم ممکن است با ارور های کالاف موبایل مواجه شوید. و از جمله رایج ترین مشکلات بازی کالاف دیوتی موبایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

که در ادامه قصد بررسی و ارائه راه حل برای این مشکلات را بررسی خواهیم کرد.

۱. چرا کالاف دیوتی موبایل میپره بیرون؟

به‌صورت کلی دلایل مختلفی ممکن است باعث بیرون پریدن بازی کالاف دیوتی موبایل شود. قدرت پایین سخت‌افزاری گوشی موبایل شما، عدم نصب کامل بازی کالاف دیوتی موبایل و… از مهم‌ترین دلایلی هستند که باعث می‌شود تا از بازی کالاف دیوتی موبایل بیرون بپرد. برای حل این مشکل نیاز است تا چند گام مهم بردارید.

در وهله اول نیاز است تا مطمئن شوید که گوشی شما سخت‌افزاری کافی برای اجرا بازی کالاف دیوتی موبایل را داشته باشد. پس از بررسی این مسئله پیشنهاد ما این است که یک بار دستگاه خود را ریستارت کرده و آن را خاموش و روشن کنید.

اگر همچنان با این مشکل مواجه هستید، پیشنهاد ما این است که به سراغ فروشگاه گوگل پلی آمده و در صورت منتشر شدن آپدیت جدید برای بازی کالاف دیوتی موبایل، برای به‌روزرسانی آن اقدام کنید. در کنار این مسئله پیشنهاد ما این است که در بخش تنظیمات گوشی اندروید خود به مسیر Settings > Apps > Call of Duty Mobile > Storage > Clear cache آمده و کش بازی کالاف دیوتی موبایل را پاک کنید. با انجام این کارها به احتمال خیلی زیاد می‌توانید اقدام به حل مشکل کالاف دیوتی موبایل کنید.

۲. چرا کالاف دیوتی موبایل بالا نمیاد؟

از مهم‌ترین این دلایل بالا نیامدن کالاف، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فارغ از آن که چرا بازی کالاف دیوتی موبایل باز نمی‌شود، چند روش برای حل مشکل کالاف دیوتی موبایل وجود دارد. در وهله اول پیشنهاد ما این است که بازی کالاف دیوتی موبایل را از طریق فروشگاه پلی استور دانلود کنید. همچنین با رفتن به بخش تنظیمات، گوشی خود را به آخرین نسخه سیستم عامل خود ارتقا دهید.

در نهایت نیز پیشنهاد ما این است که اگر نصب بازی کالاف دیوتی موبایل به شکل کاملی انجام شده است، برای حذف کش‌های بازی به بخش Settings > Apps > Call of Duty Mobile > Storage > Clear cache آمده و کش بازی کالاف دیوتی موبایل را پاک کرده و سپس برای اجرا دوباره بازی اقدام کنید.

۳. چرا کالاف دیوتی موبایل نصب نمیشه؟

یکی از مشکلات رایج بازی کالاف دیوتی موبایل، نصب نشدن این بازی بر روی گوشی‌های هوشمند است. به‌صورت کلی اگر بخواهیم به این سؤال پاسخ دهیم که چرا کالاف دیوتی موبایل نصب نمیشه باید گفت که ممکن است به دلایل مختلفی با این مشکل مواجه شده نتوانید Call of Duty Mobile را روی دستگاه خود نصب کنید.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که شما را با این مشکل مواجه می‌کند، عدم داشتن سخت افزار کافی برای نصب این بازی است. در صورتی که گوشی هوشمند شما حداقل سخت افزار و نرم افزار لازم برای اجرای این بازی را نداشته باشد، نمی‌توانید این بازی را نصب کنید.

نداشتن حافظه کافی در گوشی شما نیز از دیگر دلایلی است که باعث می‌شود تا بازی کالاف دیوتی موبایل نصب نشود. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حافظه گوشی خود را خالی کرده تا بتوانید به‌راحتی اقدام به نصب این بازی کنید.

موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتماً برای نصب این بازی، به سراغ فروشگاه گوگل پلی یا استور رسمی اپل آمده و سپس از این طریق بازی کالاف دیوتی موبایل را بر روی دستگاه خود نصب کنید.

۴. چرا کالاف دیوتی موبایل هنگ میکنه؟

به‌صورت کلی ممکن است به دلایل مختلفی بازی Call of Duty Mobile روی دستگاه شما هنگ می‌کند. یکی از مهم‌ترین این دلایل آن است که گوشی شما حداقل شرایط سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم را برای اجرای این بازی ندارد. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتماً سخت افزار گوشی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که می‌توانید بازی کالاف دیوتی موبایل را بر روی آن نصب کنید.

دلیل دیگری که می‌تواند باعث بروز مشکل لگ در بازی کالاف دیوتی Mobile شود این است که شما نسخه مناسبی از این بازی را روی دستگاه خود نصب نکرده‌اید. دلیل دیگری که می‌تواند باعث هنگ کردن بازی کالاف دیوتی موبایل شود این است که شما آخرین نسخه این بازی را بر روی گوشی خود نصب نکرده و آپدیت بازی را دریافت نکرده‌اید.

دلیل چهارمی که باعث هنگ کردن بازی کالاف دیوتی موبایل می‌شود این است که مشکلاتی در ارتباط شما با اینترنت وجود داشته باشد. آخرین دلیلی که باعث می‌شود تا بازی کالاف دیوتی موبایل بر روی گوشی شما هنگ کند، آپدیت نبودن سیستم عامل اندروید یا iOS نصب شده روی گوشی شما است.

۵. مشکل تایم اوت کالاف دیوتی موبایل

یکی از مشکلات رایج بازی کالاف دیوتی موبایل که معمولاً گیمرهای ایرانی با آن مواجه می‌شوند، ارور و مشکل تایم اوت است. این خطا که به آن خطا بارگذاری بازی Call of Duty Mobile نیز گفته می‌شود، معمولاً به واسطه اتصال ضعیف به اینترنت رخ می‌دهد. به همین دلیل در صورتی که با این ارور مواجه شدید، نیاز است تا وضعیت اینترنت خود را چک کرده و به اینترنت پر سرعت تری متصل شوید.

علاوه بر این، بازیکنانی که بازی را در گوشی iOS یا اندروید خود به‌روزرسانی نکرده‌اند، باز هم ممکن است با این مشکل مواجه شوند. به همین دلیل اگر بازی کالاف دیوتی موبایل خود را آپدیت نکرده‌اید، حتماً برای آن اقدام کنید تا بتوانید مشکل تایم اوت کالاف دیوتی موبایل را برطرف کنید.

۶. حل مشکل صدا در بازی کالاف دیوتی موبایل

یکی دیگر از ارور های COD Mobile که ممکن است با آن مواجه شوید، مشکل صدا در این بازی است. به‌صورت کلی مشکل صدا کالاف دیوتی موبایل به دلایل مختلفی رخ می‌دهد. با این حال اگر قصد دارید تا این مشکل را برطرف کنید، نیاز است تا چند گام بسیار مهم بردارید.

در وهله اول پیشنهاد ما این است که برای حل مشکل صدا به اینترنت پر سرعت وصل شوید. اتصال به اینترنت پر سرعت باعث می‌شود تا فایل‌های صدا بازی کالاف دیوتی موبایل سریعاً دانلود شده و بدون مشکل پخش شود.

اگر نمی‌توانید از میکروفون در بازی کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید، باید مطمئن شوید که بازی کالاف دیوتی موبایل اجازه داشته باشد تا به میکروفونتان وصل شود. شما می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات و در قسمت Privacy، به بازی کالاف دیوتی موبایل اجازه دهید تا به میکروفون شما دسترسی پیدا کند.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، بررسی بخش تنظیمات صدا در بازی کالاف دیوتی موبایل است. برای دسترسی به این بخش باید بازی کالاف دیوتی را باز و به بخش تنظیمات بروید. سپس باید در تب صدا و گرافیک، به بخش Audio آمده و مطمئن شوید که اسلایدهای صدا در بالاترین حالت ممکن بوده و Master volume، ویس چت و میکروفون میوت نباشد.

آخرین گام برای رفع ارور Call of Duty: Mobile در بخش صدا، ری استارت کردن دستگاه است. به‌صورت کلی با خاموش و روشن کردن گوشی می‌توانید بسیاری از باگ‌های دستگاه خود را برطرف و مشکل صدا کالاف دیوتی موبایل را حل کنید.

۷. چرا کالاف دیوتی موبایل آپدیت نمیشه؟

از دیگر ارور های کالاف موبایل که ممکن است با آن مواجه شوید، عدم آپدیت شدن بازی کالاف دیوتی موبایل است. به‌صورت کلی دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود تا نتوانید Call of Duty Mobile را آپدیت کنید.

یکی از مهم‌ترین دلیلی که باعث بروز این مشکل می‌شود این است که دستگاه شما حداقل شرایط و پیش‌نیازهای لازم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را برای دریافت آخرین نسخه بازی ندارد. از سوی دیگر ممکن است فضای ذخیره‌سازی کافی در دستگاه خود برای دانلود و نصب به‌روزرسانی نداشته باشید.

اگر در آپدیت بازی Call of Duty Mobile در iOS مشکل دارید، پیشنهاد ما این است که حتماً دستگاه خود را به آخرین نسخه iOS اپدیت کرده و سپس برای نصب دوباره این بازی اقدام کنید. همچنین اگر در آپدیت کردن بازی Call of Duty Mobile در سیستم عامل اندروید مشکل دارید، حتماً حافظه پنهان و کش برنامه فروشگاه Google Play را پاک کرده و سپس دوباره برای نصب به‌روزرسانی جدید اقدام کنید.

جمع‌بندی

کال اف دیوتی موبایل از جمله بازی های تیراندازی اول شخص محبوب است که به دلیل آنلاین بودن آن و مشکلات اینترنت و تحریم ها، همواره با خطاها و ارور های بسیاری برای گیمر های ایرانی همراه بوده است. در این مقاله سعی کردیم شما را با متداولترین این مشکلات از جمله هنگ کردن، بیرون پریدن، نصب نشدن آشنا کنیم و به بررسی روش های رفع ارور های کالاف موبایل بپردازیم. تا به راحتی در کنار دوستان خود، لذت یک بازی آنلاین را داشته باشید.

منبع: charlieintel.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 25 دی 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

از مهم‌ترین دلایل بروز این مشکل می‌توان به نداشتن سخت افزار کافی در گوشی، نبود فضا ذخیره‌سازی کافی و... اشاره کرد.

مهم‌ترین دلیل مشکل تایم اوت در بازی کالاف دیوتی موبایل، سرعت پایین اینترنت است. از سوی دیگر اگر آخرین آپدیت بازی را نصب نکرده باشید، ممکن است با این خطا مواجه شوید.

عدم قدرت کافی در گوشی برای اجرا بازی کالاف دیوتی موبایل، عدم نصب کامل بازی بر روی گوشی هوشمند، عدم نصب دیتا در حافظه داخلی گوشی و انتشار آپدیت جدید برای بازی کالاف دیوتی موبایل از مهم‌ترین دلایلی است که این بازی بالا نمیاد.

دیدگاه‌ها (24) آخرین نظرات کاربران
پارسا
2 بهمن 1402

سلام من مشکل نصب نشدن کالاف رو دارم و گوشیم نسبتا معمولیه Poco m3 Ram4 Snapdragon 668 Adreno 610 Android 13 قبلا هم کالاف نصب میشده راحت الان دیگه نمیشه نمیدونم چرا

سینا
در پاسخ به پارسا
22 فروردین 1403

سلام یه سایت خدا پیدا کردم CP رو با کمترین سود میزنه تازه علاوه بر زمان بر بودنش، پرداخت قسطی دارد واسه ۵K به بالا واسه قسطی باید زنگ پشتیبان بزنی راهنمایی میکنه نیم ساعت میزنه، ۱۰ K ده قسطی میکنه قسط اول میزنی تمام ۰۹۰۴۶۸۷۷۶۸۸

امیرمهدی
29 دی 1402

ارور۵۵۴۶۹۶۷۰۴چیه؟ و چجوری حل میشه؟

وب گیفت
پشتیبانی
در پاسخ به امیرمهدی
14 بهمن 1402

سلام مشکل از اینترنتتون هست.

احسان
29 دی 1402

خطای ۱۸۰۰۴ برای چیه وقتی درخواست قبول کنم میاد

وب گیفت
پشتیبانی
در پاسخ به احسان
14 بهمن 1402

سلام اکثر این ارورها از اینترنت هست. با فیلترشکن مناسب تست کنید مشکلتون حل میشه.

نیشتمان محمودی
29 دی 1402

ارور با اینترنت بالا برام میاره و اینترنتمم خوبه نمیشه

امیر
17 دی 1402

برای من این ارور رو میده : دانلود آپدیت انجام نشد. لطفا مطمئن شوید که یک اتصال پایدار دارید. (کد:554696704)

وب گیفت
پشتیبانی
در پاسخ به امیر
14 بهمن 1402

سلام با اینترنت Wi-Fi و یک فیلترشکن پرسرعت تست کنید.

کیان
15 دی 1402

کالاف امروز مشکل براش پیش اومده خطای ۵۵۴۶۹۶۷۰۴ برای من میگه برای گوشیه دیگه زده ناسازگار با گوشی با اینکه با هردوتا گوشی قبلش بازی میکردیم

مصطفی ریحانی
15 دی 1402

با سلام خدمت شما.ارور ۵۵۴۶۹۴۷۰۴ مربوط به چه چیزی در بازی هست؟؟؟

ماهان
4 دی 1402

نمیدونم چرا خطای 15033 رو در تغییر اسم میده

حسام
16 آذر 1402

ارور 18034 برای چیه

نعیم
24 آبان 1402

سلام من ارور15035بر میخورم چیکار کنم لطفاً راهنمایی بفرمایید؟

خواندن ادامه‌ی دیدگاه‌ها
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد