فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
آموزش نتفلیکس؛ از نصب تا استفاده از Netflix در ایران
نتفلیکس

آموزش نتفلیکس؛ از نصب تا استفاده از Netflix در ایران

مهدی داوری
انتشار در 13 فروردین 1402

اگر علاقه مند به صنعت سینما هستید و قصد دارید تا جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا را مشاهده کنید، می‌توانید عضو سرویس نتفلیکس شده و از این طریق به این محتواها دسترسی پیدا کنید

. در این بین، یکی از سوالات بسیار مهمی که کاربران در مورد شیوه کار با نتفلیکس مطرح می‌کنند این است که چگونه می‌توان اقدام به نصب نتفلیکس بر روی دستگاه‌های مختلف کرد؟ و یا در آن ثبت نام کرد، در پاسخ به این سؤال با ما همراه باشید تا در این مطلب از سایت وب گیفت،به بررسی کامل شیوه استفاده و کار با سرویس استریم Netflix بپردازیم.

نتفلیکس چیست؟

پیش از آن که بخواهیم در مورد آموزش استفاده از سرویس استریم Netflix اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، نیاز است تا به معرفی این سرویس بپردازیم. پلتفرم نتفلیکس یک سرویس پخش اشتراکی است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا بتوانند سریال‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود را با استفاده از دستگاه‌های متصل به اینترنت تماشا کنند.

فارغ از دستگاه خود، شما می‌توانید اقدام به استفاده از سرویس نتفلیکس بر روی دستگاه‌های مختلف کرده و با استفاده از یک اینترنت با سرعت قابل قبول، محتواهای مورد علاقه خود را در این سرویس مشاهده کنید. پس از بررسی و معرفی سرویس نتفلیکس در بخش‌های بعدی به بررسی آموزش استفاده از Netflix بر روی دستگاه‌های مختلف پرداخته و در مورد آن توضیحات کاملی را به شما ارائه خواهیم کرد.

چگونه نتفلیکس را نصب کنیم؟

نحوه نصب نتفلیکس بر روی دستگاه‌های مختلف متفاوت بوده و با وجود این که شیوه کار با نتفلیکس در دستگاه‌های گوناگون شباهت بسیار زیادی با هم دارند، با این حال ممکن است به منظور نصب با چالش‌های مختلفی مواجه شوید. در بخش‌های بعدی به بررسی آموزش نتفلیکس بر روی دستگاه‌های مختلف توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه خواهیم کرد:

۱. نصب نتفلیکس بر روی گوشی

یکی از ویژگی‌های جذابی که سرویس نتفلیکس دارد این است که شما می‌توانید آن را بر روی گوشی‌های مختلف نصب کرده و از آن استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید تا اقدام به نصب نتفلیکس بر روی گوشی خود کنید، نیاز است تا گام‌های زیر را بردارید:

پس از ورود به برنامه نتفلیکس در صورتی که اشتراک این سرویس را خریداری کرده باشید، می‌توانید به‌راحتی با انتخاب فیلم و سریال مورد علاقه خود، اقدام به تماشا آن کنید.

۲. نصب نتفلیکس در کامپیوتر

اگر قصد دارید تا از سرویس نتفلیکس بر روی کامپیوتر خود استفاده کنید، دو روش پیش روی شما وجود دارد. شما می‌توانید یا از طریق مرورگر وب به نسخه تحت وب این سرویس دسترسی پیدا کرده و یا با نصب برنامه نتفلیکس بر روی کامپیوتر خود به‌عنوان یک اپلیکیشن از آن استفاده کنید. اگر قصد دارید تا از نسخه تحت وب این سرویس استفاده کنید، نیاز است تا گام‌های زیر را طی کنید:

با انجام مراحل گفته شده، می‌توانید از طریق مرورگر وب از سرویس نتفلیکس استفاده کنید. اگر قصد دارید تا برنامه اختصاصی نتفلیکس را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید، نیاز است تا گام‌های زیر را بردارید:

پس از وارد شدن به اپلیکیشن نتفلیکس بر روی کامپیوتر می‌توانید به‌راحتی از این سرویس استفاده کرده و از این طریق به جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا دسترسی پیدا کنید.

۳. نصب نتفلیکس بر روی تلویزیون

امروزه تلویزیون‌های هوشمند به نحوی هستند که شما می‌توانید اقدام به نصب اپلیکیشن‌های مختلف بر روی آن کنید. در همین راستا به منظور بررسی آموزش استفاده از Netflix بر روی تلویزیون‌های هوشمند نیاز است تا به چند نکته مهم توجه داشته باشید.

در وهله اول باید گفت که امکان نصب نتفلیکس بر روی چهار سیستم عامل اصلی تلویزیون هوشمند یعنی سیستم عامل‌های Tizen، WebOS، Android TV و Roku TV وجود دارد و می‌توانید بر روی این سیستم‌عامل‌ها از Netflix استفاده کنید. لازم به ذکر است که به دلیل محبوبیت سرویس نتفلیکس، اکثر تلویزیون‌های هوشمند مدرن Netflix را به‌صورت پیش‌فرض دارند و می‌توانید به‌راحتی از این سرویس استفاده کنید.

با این حال اگر نتفلیکس بر روی دستگاه شما نصب نیست و یا اتفاقی آن را پاک کرده‌اید، می‌توانید برای نصب مجدد آن اقدام کنید. به منظور بررسی آموزش نتفلیکس بر روی تلویزیون هوشمند نیاز است تا گام‌های زیر را بردارید:

با انجام مراحل گفته شده، می‌توانید از طریق تلویزیون هوشمند خود به سرویس نتفلیکس دسترسی پیدا کرده و به‌راحتی از این اپلیکیشن استفاده کنید.

شیوه ثبت نام در نتفلیکس

در صورتی که قصد دارید تا از سرویس نتفلیکس استفاده کنید، نیاز است تا اقدام به ایجاد اکانت در نتفلیکس کنید. به منظور بررسی آموزش استفاده از Netflix و ثبت نام در این سرویس، نیاز است تا گام‌های زیر را طی کنید:

مراحل گفته شده شیوه کار با نتفلیکس و ثبت

نام در این سرویس است. با انجام این کار اکانت نتفلیکس شما ساخته می‌شود و می‌توانید از آن بر روی دستگاه‌های مختلف استفاده کرده و از این طریق به سرویس نتفلیکس دسترسی پیدا کنید.

حتما بخوانید: استفاده از گیفت کارت نتفلیکس

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت به بررسی آموزش نتفلیکس نگاهی انداخته و در مورد نحوه نصب اپلیکیشن نتفلیکس بر روی دستگاه‌های مختلف از جمله تلویزیون، کامپیوتر و گوشی موبایل نکاتی را ذکر کردیم. با بررسی موارد گفته شده، می‌توانید به‌راحتی با شیوه کار با نتفلیکس آشنا شده و اقدام به نصب نتفلیکس کرده و از این سرویس برای مشاهده جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا استفاده کنید.

منبع: help.netflix.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 2 آذر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

پلتفرم نتفلیکس یک سرویس پخش اشتراکی است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا بتوانند از طریق این سرویس سریال‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود را با استفاده از دستگاه‌های متصل به اینترنت تماشا کنند.

شما می‌توانید نتفلیکس را بر روی گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌های هوشمند، کامپیوترهای شخصی و... نصب کرده و از آن استفاده کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد