فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
روش های انتقال فایل با آیتونز
آیتونز

روش های انتقال فایل با آیتونز

مهدی داوری
انتشار در 25 اردیبهشت 1402

افرادی که از محصولات و دستگاه‌های شرکت اپل استفاده می‌کنند، یکی از چالش‌هایی که همواره با آن مواجه هستند، نحوه انتقال فایل بین آیفون، آیپد بر روی دسکتاپ است. به منظور انجام این کار، تنها کافی است که از اپلیکیشن آیتونز استفاده کرده. در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا نگاهی به نحوه انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر انداخته و در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

چگونه فایل هایمان را از آیفون به لپ تاپ بریزیم؟

روش انتقال فایل با آیتونز

شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن آیتونز به دو روش اقدام به انتقال فایل‌های خود از کامپیوتر به دستگاه‌های آیفون کنید. همانطور که در مقاله آموزش استفاده از آیتونز اشاره کردیم، برای انجام این کار می‌توانید از iTunes File Sharing و iTunes Syncing استفاده کنید. بسته به نوع فایل و محتوایی که قصد دارید تا اقدام به انتقال آن بین کامپیوتر خود با دستگاه آیفون کنید، نیاز است تا از یکی از این دو برنامه استفاده کنید. در ادامه به بررسی روش‌ها و نحوه جا به جا کردن فایل با آیتونز انداخته و در مورد هر یک از این روش‌ها صحبت خواهیم کرد:

۱. انتقال فایل بین رایانه شخصی و آیفون با File Sharing

انتقال فایل در آیتونز با File Sharing

این روش برای فایل‌هایی مناسب است که توسط برنامه‌هایی که با اشتراک‌گذاری فایل کار می‌کنند ایجاد می‌شوند. در واقع ویژگی File Sharing در برنامه آیتونز باعث می‌شود تا شما بتوانید اقدام به اشتراک‌گذاری فایل‌های مختلف کرده و از این طریق فایل‌های مورد نظر خود را بین رایانه و یک برنامه پشتیبانی در گوشی آیفون خود جا به جا کنید.

 اگر نیاز به انتقال فایل‌های ایجاد شده توسط برنامه‌هایی مانند Keynote، Pages و Numbers بین رایانه و دستگاه آیفون خود دارید، می‌توانید از روش File Sharing در برنامه آیتونز استفاده کنید. برای انجام این کار و انتقال فایل با ایتونز از این طریق نیاز است تا گام‌های زیر را بردارید:

با انجام این کار می‌توانید به‌راحتی اقدام به جابجایی فایل یا انتقال عکس با آیتونز کنید. البته اگر قصد دارید تا فایل‌های مختلف را بین دستگاه‌های خود جابه‌جا کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ روش دوم بروید تا بتوانید با سرعت بالا، انواع مختلف فایل‌ها را از این طریق انتقال دهید.

۲. انتقال فایل بین رایانه شخصی و آیفون با iTunes Syncing

انتقال فایل بین رایانه شخصی و آیفون با iTunes Syncing

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید از طریق آن اقدام به جا به جا کردن فایل با آیتونز کنید، استفاده از قابلیت iTunes Syncing است. این روش انتقال فایل با ایتونز برای زمانی است که قصد دارید تا اقدام به انتقال عکس، فیلم، موسیقی، پادکست، کتاب صوتی و… کنید. به منظور بررسی این مسئله که چگونه با آیتونز فایل انتقال دهیم نیاز است تا گام‌های زیر را طی کنید:

همان‌طوری که مشاهده می‌کنید، با استفاده از این روش جابجایی فایل با iTunes، قادر خواهید بود تا انواع فایل‌های مختلف را از طریق آیتونز انتقال دهید. اگر قصد دارید تا موسیقی را به آیفون خود انتقال داده و یا فیلم‌ها را به گوشی‌های خود انتقال دهید، می‌توانید از طریق این روش برای جا به جا کردن فایل با آیتونز اقدام کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت نگاهی به نحوه انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر انداخته و به این سؤال پاسخ دادیم که چگونه با آیتونز فایل انتقال دهیم. موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در کنار روش جا به جا کردن فایل با آیتونز، شما می‌توانید از طریق شیوه‌های مختلف اقدام به انتقال فایل‌های خود از آیفون به کامپیوتر و بالعکس کنید.

منبع: mobi.easeus.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 20 شهریور 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

آیتونز یک نرم افزار است که می‌توانید از آن به‌عنوان پخش‌کننده رسانه‌ای، کتابخانه، ابزار مدیریت دستگاه تلفن همراه و برنامه‌ای برای انتقال فایل‌ها استفاده کنید.

برای انجام این کار باید آیفون یا آیپد خود را به رایانه متصل کرده و اپلیکیشن iTunes را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید. در برنامه آیتونز روی برگه Device کلیک کرده و فایل‌های مورد نظر خود را انتخاب و روی گزینه Apply کلیک کنید.

با اپلیکیشن آیتونز می‌توانید اقدام به انتقال عکس، فیلم، موسیقی، پادکست، کتاب صوتی و... کنید و داده‌ها را از گوشی خود به کامپیوتر و بالعکس انتقال دهید. اگر قصد انتقال این فایل‌ها را دارید، نیاز است تا از قابلیت iTunes Syncing استفاده کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد