فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
نحوه انتقال عکس با آیتونز
آیتونز

نحوه انتقال عکس با آیتونز

مهدی داوری
انتشار در 6 اردیبهشت 1402

یکی از مشکلاتی که کاربران محصولات اپل همواره با آن مواجه هستند، این است که اکوسیستم اپل به نحوی ساخته شده است که برقراری ارتباط بین دستگاه‌های تولیدی از سوی شرکت اپل آسان است، با این حال اگر قصد دارید تا محصولات شرکت اپل را به سایر دستگاه‌ها متصل کنید، ممکن است با چالش‌های مختلفی مواجه شوید.

برای مثال زمانی که قصد انتقال عکس از آیفون یا آیپد خود به کامپیوتر ویندوزی خود دارید، این مشکل خود را نشان می‌دهند. به همین دلیل قصد داریم این مراحل را برای شما کمی آسان تر کنیم. و در این مقاله به بررسی کامل آموزش انتقال عکس با آیتونز خواهیم پرداخت.

چگونه با آیتونز عکس انتقال دهیم؟

همان‌طوری که بیان کردیم، شما می‌توانید اقدام به جا به جا کردن عکس با آیتونز کرده و از این طریق فایل‌های خود را انتقال دهید. در صورتی که قصد دارید تا اقدام به انتقال عکس از آیفون به لپ تاپ با آیتونز کنید، نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

در این روش علاوه بر عکس می‌توانید انتقال فایل با آیتونز هر انجام دهید

چگونه با آیتونز عکس پاک کنیم؟

همانطور در مقاله آموزش نرم افزار آیتونز اشاره کردیم، یکی از چالش‌هایی که کاربران آیفون با آن مواجه هستند، این است که چگونه می‌توان از طریق اپلیکیشن آیتونز اقدام به پاک کردن عکس‌های داخل گوشی خود کنید. پس از بررسی چگونگی انتقال عکس از آیفون به لپ تاپ با آیتونز، حال نیاز است تا به این سوال پاسخ دهیم که چگونه با ایتونز عکس پاک کنیم؟ برای انجام این کار، نیاز است تا گام‌های زیر را طی کنید:

با انجام این مراحل می‌توانید عکس‌های مورد نظر خود را از طریق اپلیکیشن آیتونز پاک کنید.

نرم افزارهای جایگزین iTunes برای انتقال عکس از آیفون

نکته مهمی که در مورد نحوه انتقال عکس از آیفون به کامپیوتر باید به آن توجه داشته باشید این است که در کنار انتقال عکس با آیتونز، روش‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از طریق آن عکس‌های خود را انتقال دهید. اگر بخواهیم شما را با این روش‌ها آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. انتقال تصاویر با بلوتوث

یکی از روش‌هایی که از طریق آن می‌توانید اقدام به انتقال تصاویر از گوشی آیفون خود به لپ تاپتان کنید، استفاده از بلوتوث است. برای انجام این کار نیاز است تا بلوتوث را در لپ تاپ خود روشن و سپس در گوشی آیفون خود عکس‌هایی که می‌خواهید انتقال دهید را انتخاب و سپس در قسمت Share با انتخاب بلوتوث، اقدام به انتقال تصاویر کنید.

۲. استفاده از سرویس iCloud

از دیگر روش‌هایی که می‌توانید از طریق آن فایل‌ها و تصاویر مورد نظر خود را از دستگاه آیفون به کامپیوتر خود انتقال دهید، استفاده از سرویس iCloud است. به‌صورت کلی iCloud یک سرویس ابری برای ذخیره‌سازی اطلاعات است. شما می‌توانید از طریق سرویس iCloud، فایل‌ها و تصاویر خود را به‌صورت ابری ذخیره کرده و سپس از طریق iCloud در لپ تاپ و کامپیوتر خود این فایل‌ها را دانلود و به دستگاه خود انتقال دهید.

۳. استفاده از برنامه Microsoft Photos

شما می‌توانید تصاویر خود را از دستگاه آیفون به رایانه شخصی از طریق اپلیکیشن Microsoft Photos انتقال دهید. برای انجام این کار نیاز است تا آیفون خود را از طریق کابل USB به رایانه شخصی خود وصل کنید. سپس باید برنامه Microsoft Photos را در رایانه شخصی خود باز کنید. حال نیاز است تا روی دکمه Import در گوشه سمت راست بالا صفحه برنامه کلیک کرده و با انتخاب آیفون خود، عکس‌های مورد نظر خود را انتخاب و سپس از این طریق عکس‌ها را به کامپیوتر خود منتقل کنید.

۴. استفاده از Windows File Explorer

در صورتی که کامپیوتر یا لپ تاپ شما ویندوزی است، می‌توانید از طریق Windows File Explorer فایل‌های خود را از آیفون به کامپیوتر انتقال دهید. برای انجام این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

حتما بخوانید: انتقال موزیک با آیتونز

با انجام این مراحل می‌توانید اقدام به جا به جا کردن عکس‌های خود از آیفون به کامپیوترتان کرده و بدون استفاده از نرم افزار آیتونز به این هدف دست پیدا کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت نگاهی به نحوه انتقال عکس از ایفون به لپ تاپ با آیتونز انداخته و در مورد چگونگی جا به جا کردن عکس با آیتونز اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم. همچنین در ادامه بیان کردیم که چگونه بدون آیتونز، می‌توان اقدام به انتقال عکس‌ها از دستگاه آیفون به کامپیوتر کرد. تا به راحتی مشکلات انتقال عکس از گوشی یا تبلت اپل به کامپیوتر را پشت سر بگذارید.

منابع:

تاریخ آخرین به روزرسانی: 4 مرداد 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

بله شرکت اپل این امکان را به وجود آورده تا شما بتوانید اقدام به انتقال عکس‌ها و فایل‌های مورد نظر خود از آیفون به لپ تاپ با ایتونز کنید.

برای انتقال عکس با آیتونز باید آیفون یا آیپد خود را با کابل USB به کامپیوتر شخصیتان وصل کرده و آیتونز را در کامپیوتر خود باز کنید. در نرم افزار آیتونز روی دکمه Device کلیک کنید کرده و گزینه File Sharing را انتخاب و سپس روی عکس‌های خود را برای انتقال کلیک کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد