فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
معرفی سایت G2A
G2A

معرفی سایت G2A

مهدی داوری
انتشار در 9 خرداد 1402

امروزه افرادی که علاقه بسیار زیادی به خرید و تجربه بازی‌های رایانه‌ای دارند، یکی از چالش‌هایی که با آن مواجه هستند، قیمت بالا بازی است. حتی در خارج از کشور، پس از 70 دلاری شدن بازی‌های ویدئویی، این مسئله برای گیمرهای داخل ایران نیز، تبدیل به چالش بزرگی شد. در ادامه همراه وب گیفت باشید، تا با سرویس G2A شما را آشنا کنیم، و به راحتی اقدام به خرید سرویس ها و بازی های مختلف با قیمتی بسیار مناسب تر کنید.

آشنایی با سایت G2A

سایت فروش بازی G2A

 در واقع یک پلتفرم و بستر برای خرید و فروش  اکانت و بازی های آنلاین است که در واقع این شرکت به خودی خود محصولاتی را خرید و فروش نمی کند، بلکه بستر را فراهم می کند و به عنوان واسطه بین خریدار و فروشنده عمل می کند. و از محصولات متنوع آن می توان به لایسنس های نرم افزار، اکانت بازی، فروش بازی های آنلاین همچون کالاف دیوتی، گیفت کارت سرویس های زیادی همچون Xbox LIVE و روبلاکس اشاره کرد. وب سایت G2A در سراسر جهان در دسترس است و به بیش از 20 میلیون مشتری در سراسر جهان رسیده است و به نقطه طلایی “100 میلیون محصول فروخته شده” رسیده است.

شیوه کار G2A

شیوه کار سایت فروش بازی G2A

شیوه کار سایت G2A به صورتی است که در آن هزاران محصول به فروش می‌رسد و خریداران و فروشندگان می‌توانند پیشنهادهای خود را به‌صورت آزادانه برای تبادل بازی‌های ویدئویی ارائه داده و در نهایت اقدام به خرید و فروش آیتم‌های مختلف کنند.

روش ثبت‌نام و پرداخت در G2A

در صورتی که قصد دارید تا اقدام به ثبت‌نام در پلتفرم جی تو ای کنید، نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

سپس در منو کشویی که برای شما باز می‌شود، نیاز است تا روی گزینه register کلیک کنید.

با طی کردن این مراحل، در نهایت اکانت شما در سایت G2A ساخته می‌شود و می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید تا از طریق سایت G2A اقدام به خرید بازی‌های مورد علاقه خود کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که سایت g2a درگاه‌های پرداخت مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از طریق درگاه‌های زیر اقدام به خرید بازی‌های مورد علاقه خود در سایت G2A کنید:

موارد گفته شده تنها بخشی از درگاه‌های پرداخت موجود در سایت G2A است. بی شک از بین روش‌های مختلف پرداخت، بهترین گزینه برای گیمرهای ایرانی، استفاده از سرویس های واسطه ای همچون وب گیفت است.

مقایسه G2A با سرویس‌های مشابه

مقایسه رقبای سایت G2A

پس از معرفی سایت G2A و پاسخ به این سؤال که G2A چیست، حال نیاز است تا به بررسی سرویس‌های مشابه انداخته و شما را با برخی از پلتفرم‌هایی که عملکردی مشابه G2A دارند آشنا کنیم. اگر بخواهیم شما را با سرویس‌های مشابه G2A آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. ENEBA

ENEBA نیز یک بازار جهانی برای خرید و فروش بازی‌های ویدئویی، گیفت کارت‌ها و نرم افزارهای مختلف هستند. شما می‌توانید به‌صورت ایمن از طریق این وب سایت اقدام به خرید بازی‌های مختلف کنید.

لازم به ذکر است که ENEBA علاوه بر فروشندگان مختلف با ناشران مشهوری چون کونامی، Daedalic و… نیز قرارداد امضا کرده است و شما می‌توانید بازی‌های این ناشرین را به‌صورت مستقیم در وب سایت ENEBA خریداری کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که وب سایت ENEBA از ارزهای مختلفی کشورهای اروپایی، خاورمیانه‌ای، آمریکا شمالی و جنوبی پشتیبانی حمایت می‌کند.

۲. CDKEYS

یکی دیگر از سرویس‌های مشابه با G2A که از طریق آن می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را به‌صورت دیجیتالی خریداری کنید، CDKEYS است. وب سایت CDKEYS یکی از مورد اعتماد ترین فروشگاه‌های آنلاین در حوزه بازی‌های ویدئویی در جهان است. این وب سایت بیش از 20 سال تجربه داشته و این موضوع باعث شده تا بسیاری از گیمرها برای خرید بازی به سراغ این وب سایت بیایند. شما می‌توانید از طریق CDKEYS بازی‌های مورد علاقه خود را با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید.

۳. KINGUIN

یکی دیگر از بهترین وب‌سایت‌هایی که است که می‌توانید به‌عنوان جایگزینی برای سایت g2a از خدمات آن استفاده کنید، سایت KINGUIN است. KINGUIN نیز به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به‌راحتی بازی‌های مورد علاقه خود برای کامپیوترهای شخصی و یا انواع کنسول‌های بازی را با استفاده از درگاه‌های مختلف پرداخت از جمله پی پال، ارزهای دیجیتال، مستر کارت و… خریداری کنید.

سرویس ENEBA G2A CDKEYS KINGUIN
قابلیت مقایسه قیمت بله بله بله بله
اعتبار و امانت گرفته از مشتریان بله بله بله بله
سرعت تحویل بسته به فروشنده بسته به فروشنده بسته به فروشنده بسته به فروشنده
پشتیبانی 24/7 بله بله بله بله
رتبه بندی فروشندگان بله بله بله بله
گزینه‌های پرداخت بسته به فروشنده بله بله بسته به فروشنده
گزینه خرید فیزیکی بله بله بسته به فروشنده بله
گزینه خرید اشتراکی بسته به فروشنده بله بله بسته به فروشنده
گزینه خرید هدیه‌ای بله بسته به فروشنده بسته به فروشنده بله
کیفیت امکانات بیشتر بالا متوسط متوسط متوسط

چرا بازی‌ها با G2A ارزان‌ترند؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که بازی‌ها در G2A به‌صورت عمده به فروش می‌رسند و این مسئله باعث می‌شود تا بتوانید بازی‌ها را با قیمت پایین‌تری از طریق G2A خریداری کنید.

آیا G2A بی خطر است؟

آیا G2A بی خطر است

سرویس G2A در بین گیمرها یک وب سایت تثبیت شده و معتبر بوده و بیش از پنج سال است که در حوزه فروش بازی‌های ویدئویی به‌صورت آنلاین فعالیت دارد. همچنین بر اساس گزارش‌های منتظر شده به‌صورت ماهانه، نزدیک به 5 میلیون از وب سایت G2A و از خدمات این سرویس استفاده می‌کنند.

وجود طیف گسترده‌ای از بازی‌ها و گزینه‌های پرداخت مختلف در کنار اتصال امن رمزگذاری شده به‌صورت SSL از دیگر مواردی است که باعث شده تا سایت G2A بی خطر باشد و پس از ثبت‌نام در G2 بتوانید به‌راحتی از این سرویس استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت نگاهی به سایت G2A انداخته و بیان کردیم که چگونه می‌توانید از طریق این وب سایت بازی‌های مورد علاقه خود را به شکل ارزان‌تری خریداری کرده و همچنین تحریم‌های مالی که علیه کاربران ایرانی وجود دارد را دور زده و با استفاده از بیت کوین، بازی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که شما می‌توانید علاوه بر بازی‌ها، آیتم‌های درون‌برنامه‌ای، انواع گیفت کارت و… را از طریق سایت G2A خریداری کرده و با استفاده از رمزارزها محصولات مورد علاقه خود را سفارش دهید.

منبع: g2a.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 16 شهریور 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

بله استفاده از سرویس G2A کاملاً قانونی و امن است. شما می‌توانید در G2A محصولات مورد نظر خود در حوزه بازی‌های ویدئویی را با خیال آسوده خریداری و از طریق درگاه‌های مختلف، هزینه آن را پرداخت کنید.

به واسطه پشتیبانی از رمزارزها، شما می‌توانید در داخل کشور، به‌راحتی تحریم‌های مالی را دور بزنید و اقدام به خرید محصولات موردنظرتان از طریق سایت G2A کنید.

شما می‌توانید در سایت G2A بازی‌های ویدئویی و آیتم‌های آن‌ها، نرم‌افزارها، گیفت کارت‌های انواع سرویس‌ها، اشتراک سرویس‌های مختلف و... را خریداری کنید.

۵/
5
دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد