فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
دلیل ارور پابجی نیو استیت و راه حل های آن
پابجی موبایل

دلیل ارور پابجی نیو استیت و راه حل های آن

مهدی داوری
انتشار در 2 تیر 1402

با پابجی نیو استیت نسخه جدیدی از بازی PUBG Mobile است که می‌توانید آن را بر روی گوشی‌های اندروید و iOS نصب کرده و این عنوان را تجربه کنید. البته به خاطر گرافیک بالایی که این بازی دارد، درصد قابل‌توجهی از گوشی‌های هوشمند توانایی اجرا این بازی را با کیفیت بالا ندارند. در چنین شرایطی ممکن است با مشکلات بازی پابجی نیو استیت مواجه شده و نتوانید این عنوان را تجربه کنید.

در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا شما را با روش‌های حل خطاهای پابجی نیو استیت آشنا کرده و در مورد مشکلات این بازی صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

حل مشکل ورود به پابجی نیو استیت

دلیل ارور پابجی نیو استیت

یکی از مشکلاتی که گیمرها به منظور تجربه بازی پابجی نیو استیت با آن مواجه هستند، عدم ورود به این بازی است. به‌صورت کلی ممکن است به دلایل مختلفی با این مشکل مواجه شوید. از مهم‌ترین روش‌های رفع ارور پابجی نیو استیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. بررسی اتصال به اینترنت

یکی از دلایلی که باعث می‌شود نتوانید وارد بازی پابجی نیو استیت شوید، بروز مشکل در اتصال به اینترنت است. به خاطر این که بازی پابجی نیو استیت نیاز به اتصال مداوم به اینترنت دارد، در صورتی که اتصال اینترنت شما ضعیف باشد، با مشکل ورود به پابجی نیو استیت مواجه می‌شوید.

در چنین شرایطی برای حل این مشکل نیاز است تا حتماً گوشی خود را به اینترنت پایدار، قوی و پر سرعت متصل کنید تا بتوانید بدون مشکل وارد این بازی شوید.

۲. مسدود شدن سرورهای پابجی نیو استیت از داخل کشور

یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا گیمرهای داخل کشور نتوانند وارد بازی پابجی موبایل نیو استیت شوند، فیلتر شدن این بازی از داخل کشور است. در چنین شرایطی برای حل این مشکل نیاز است تا از برنامه‌های تغییردهنده IP استفاده کنید. با انجام این کار می‌توانید فیلترهای اعمال شده را دور زده و وارد بازی پابجی نیو استیت شوید.

۳. بروز مشکل در سرورهای پابجی

گاهی اوقات، سرورهای بازی PUBG Mobile ممکن است به دلایل مختلفی از کار بیفتد و یا به دلیل ترافیک بالایی که سرورهای بازی دارند، با مشکل مواجه شده و نتوانید وارد بازی پابجی نیو استیت شوید.

در چنین شرایطی می‌توانید اخبار رسمی را چک کرده و بررسی کنید که آیا این مشکل به خاطر سرورهای بازی پابجی است یا خیر؟ در صورتی که با چنین مشکلی روبه‌رو شدید، نیاز است تا مدت زمانی صبر کنید تا توسعه‌دهندگان بازی پابجی نیو استیت وضعیت سرورهای خود را نرمال کنند.

۴. ناسازگاری گوشی

عامل دیگری که ممکن است باعث شود تا نتوانید وارد بازی پابجی نیو استیت شوید، عدم سازگاری گوشی شما با این بازی است. در صورتی که گوشی یا تبلت شما سخت افزار کافی برای اجرا این بازی را نداشته باشد، نمی‌توانید وارد این بازی شوید.

۵. مشکل در اکانت شما

اگر اکانت بازی پابجی نیو استیت شما به خاطر نقض قوانین خدمات بازی مسدود شده یا به حالت تعلیق درآمده باشد، نمی‌توانید وارد این بازی شوید. در چنین شرایطی می‌توانید با پشتیبانی پابجی نیو استیت تماس بگیرید و بررسی کنید که علت بروز این مشکل چیست.

چرا پابجی نیو استیت میپره بیرون؟

چرا پابجی نیو استیت میپره بیرون؟

یکی از رایج‌ترین مشکلات بازی پابجی نیو استیت، بیرون پریدن این بازی است. در واقع به این مشکل Force Close بازی می‌گویند. دلایل مختلفی باعث این اتفاق می‌شود که از مهم‌ترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. عدم بروز رسانی بازی

اگر نسخه جدیدی از بازی پابجی نیو استیت منتشر شده باشد و بازی خود را آپدیت نکرده باشید، به احتمال زیاد با مشکل بیرون پریدن بازی مواجه خواهید شد. در چنین شرایطی برای رفع ارور پابجی نیو استیت نیاز است تا مطمئن شوید که آخرین نسخه بازی را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کرده باشید.

۲. بروز مشکل در دیتاهای بازی

گاهی اوقات به دلایل مختلف ممکن است دیتاهای بازی آسیب ببیند و خراب شود. در چنین شرایطی برای حل خطاهای پابجی نیو استیت نیاز است تا اقدام به پاک کردن کش و دیتاهای بازی پابجی کنید. برای انجام این کار باید به بخش تنظیمات گوشی یا تبلت خود بروید. سپس باید به قسمت Application Manager یا Apps بروید و بازی PUBG Mobile New State را پیدا کنید.

سپس در این قسمت باید کش و داده‌های بازی را پاک کنید. با این کار، فایل‌های موقت یا داده‌های خراب که می‌توانند باعث بیرون پریدن بازی شود، پاک می‌شوند. اگر همچنان با مشکل بیرون پریدن بازی روبه‌رو هستید، برای حل این مشکل می‌توانید بازی را یک بار از دستگاه خود پاک کرده و آن را دوباره نصب کنید.

۳. عدم سازگاری گوشی یا تبلت

گاهی اوقات پس از انتشار به‌روزرسانی جدید برای بازی پابجی نیو استیت حداقل سخت افزار مورد نیاز افزایش پیدا می‌کند. در صورتی که گوشی شما سخت افزار کافی نداشته باشد، با مشکل فورس کلوز بازی پابجی نیو استیت مواجه خواهید شد.

چرا پابجی نیو استیت ناسازگار است؟

خطای عدم سازگاری بازی پابجی نیو استیت

به خاطر این که بازی پابجی نیو استیت گرافیک قابل‌توجهی دارد، برای پردازش این بازی نیاز است تا گوشی یا تبلتی که قصد نصب این عنوان بر روی آن را دارید سخت افزار قابل‌توجهی داشته باشد. اگر قصد دارید تا این بازی را بر روی گوشی‌های اندرویدی نصب کنید، باید دستگاه شما حداقل سخت افزار زیر را داشته باشد:

همچنین اگر قصد دارید تا بازی پابجی نیو استیت را بر روی دستگاه‌هایی با سیستم عامل iOS نصب کنید باید گوشی شما باید مشخصات زیر را داشته باشد:

موضوع دیگری که برای حل خطاهای پابجی نیو استیت باید به آن توجه کنید این است که ممکن است با انتشار نسخه‌های جدید و به‌روزرسانی‌های تازه گاهی حداقل سخت افزار برای اجرا این بازی افزایش پیدا می‌کند.

به همین دلیل پیشنهاد ما این است که برای تجربه این بازی به بهترین شکل ممکن، باید دستگاه شما بالاترین مشخصات را داشته باشد. علاوه سخت افزار کافی، باید اتصال اینترنتی پایدار و قوی نیز داشته باشید تا بتوانید بدون مشکل به سرورهای بازی PUBG Mobile New State وصل شوید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت، شما را با دلیل ارور پابجی نیو استیت آشنا کرده و بیان کردیم که چگونه می‌توانید مشکلات بازی پابجی نیو استیت، همچون مشکل سرور، قطع شدن های بازی و ارور های هنگام دانلود را برطرف کنید. بررسی موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا با دانش کافی اقدام به حل خطاهای پابجی نیو استیت کنید.

منبع: appuals.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 2 تیر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

بروز مشکل در اتصال به اینترنت، فیلتر شدن بازی، بروز مشکل در سرورهای بازی، ناسازگاری گوشی و... از مهم‌ترین دلایلی است که باعث می‌شود تا نتوانید وارد بازی پابجی نیو استیت شوید.

آپدیت نکردن بازی، بروز مشکل در دیتاهای بازی، سخت افزار ضعیف گوشی و... مهم‌ترین دلیلی است که باعث می‌شود پابجی نیو استیت بیرون بپره.

برای نصب پابجی نیو استیت روی گوشی اندروید باید حداقل اندروید 6.0 یا بالاتر، رم بیشتر از 2 گیگابایت، 2 گیگابایت فضا ذخیره‌سازی و پردازنده Qualcomm Snapdragon 660 یا Kirin 710 یا Helio P60 یا بالاتر داشته باشید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد