فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
روش تغییر یوزرنیم در اسپاتیفای در گوشی و کامپیوتر
مقالات اسپاتیفای

روش تغییر یوزرنیم در اسپاتیفای در گوشی و کامپیوتر

مهدی داوری
انتشار در 22 مهر 1402

با وجود تلاش‌های اخیر شرکت‌های مختلف، سرویس Spotify همچنان محبوب‌ترین سرویس پخش و استریم موسیقی در جهان است و تقریباً نیم میلیارد کاربر فعال دارد. یکی از چالش‌هایی که کاربران همواره با آن مواجه هستند، نحوه تغییر یوزرنیم در اسپاتیفای است. در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا به این سؤال پاسخ دهیم که چگونه در اسپاتیفای یوزر و اسم را عوض کنیم؟

روش‌های تغییر یوزرنیم در اسپاتیفای

شما می‌توانید سرویس اسپاتیفای را در گوشی‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی خود اجرا کنید. وجود نسخه‌های مختلف باعث شده تا روش تغییر نام کاربری در اسپاتیفای با توجه به پلتفرم شما متفاوت باشد. در ادامه شما را با روش‌های عوض کردن نام کاربری Spotify آشنا خواهیم کرد:

۱. تغییر یوزرنیم در اسپاتیفای موبایل

امکان تغییر نام کاربری در اسپاتیفای از طریق گوشی‌های اندروید و iOS وجود دارد. برای رسیدن به این هدف نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

با طی کردن این مراحل، می‌توانید به‌راحتی اقدام به تغییر نام کاربری در اسپاتیفای موبایل کنید.

۲. تغییر یوزرنیم در اسپاتیفای کامپیوتر

اگر قصد دارید تا از طریق کامپیوتر خود برای عوض کردن نام کاربری Spotify اقدام کنید، برای رسیدن به این هدف نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

با طی کردن مراحل گفته شده در بالا، تغییر یوزرنیم در اسپاتیفای با موفقیت انجام می‌شود.

فرق نام کاربری و اسم پروفایل در اسپاتیفای در چیست؟

اگر قصد دارید تا برای تغییر نام کاربری در اسپاتیفای اقدام کنید باید به این نکته توجه کنید که یوزرنیم یا نام کاربری شما در اسپاتیفای، با اسم پروفایلتان متفاوت است. نام کاربری شما نام دائمی است که توسط خود اسپاتیفای به‌صورت تصادفی برای شما ایجاد شده و از آن برای شناسایی شما استفاده می‌کند. این در حالی است که نام پروفایل شما نام عمومیتان است که سایر کاربران می‌بینند.

حتما بخوانید: روش دیلیت و حذف اکانت اسپاتیفای

موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که نام کاربری یا یوزرنیم شما در اسپاتیفای قابل‌تغییر نیست و در واقع شما حتی برای ورود به اسپاتیفای نیازی به آن ندارید، در عوض می‌توانید از ایمیل، شماره تلفن یا لاگین‌های اجتماعی خود مانند فیس‌بوک یا اپل برای لاگین استفاده کنید. از سوی دیگر اما شما می‌توانید اسم پروفایل خود را به‌راحتی تغییر دهید. بسیاری از افراد این تغییر اسم پروفایل را با عوض کردن نام کاربری Spotify یکسان می‌گیرند. به همین دلیل در ادامه منظور ما از تغییر نام کاربری در اسپاتیفای، تغییر اسم پروفایل است.

جمع‌بندی

در این مطلب از وب سایت وب گیفت، به این سؤال پاسخ دادیم که چگونه در اسپاتیفای یوزر و اسم را عوض کنیم؟ همان‌طوری که مشاهده کردید، شما می‌توانید از طریق وب سایت اسپاتیفای و یا نسخه موبایل آن، پس از ورود به بخش تنظیمات اکانت خود، به‌راحتی اقدام به تغییر نام کاربری در اسپاتیفای کرده و نام کاربری مورد نظر خود را انتخاب کنید.

همچنین باید به این نکته توجه کنید که در اصل یوزرنیمی که می‌توانید تغییر دهید، همان نامی است که به سایر کاربران نمایش داده می‌شود.

منبع: selecthub.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 29 مهر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

در واقع یوزرنیم اسپاتیفای رندوم و غیرقابل‌تعویض است؛ اما شما می‌توانید اسم پروفایل خود که در اسپاتیفای به سایر کاربران نمایش داده می‌شود را تغییر دهید.

بله شما می‌توانید با ورود وب سایت اسپاتیفای و لاگین به اکانت خود، در بخش تنظیمات اقدام به تغییر نام کاربری در اسپاتیفای کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد