فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
روش حذف اکانت اسپاتیفای
مقالات اسپاتیفای

روش حذف اکانت اسپاتیفای

مهدی داوری
انتشار در 13 مهر 1402

اسپاتیفای یکی از اپلیکیشن‌های محبوب در حوزه پخش و استریم موسیقی است که میلیون‌ها کاربر از آن برای گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه خود استفاده می‌کنند. افرادی که عضو این سرویس هستند، یکی از سؤالاتی که مطرح می‌کنند این است که چگونه اقدام به حذف اکانت اسپاتیفای کنیم؟

به منظور بررسی نحوه دلیت اکانت Spotify با ما در این مطلب از سایت وب گیفت همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

چگونه اکانت اسپاتیفای را حذف کنیم؟

شیوه حذف اکانت اسپاتیفای

در صورتی که قصد دارید تا اقدام به پاک کردن حساب اسپاتیفای کنید، چند روش پیش روی شما دارد. اگر بخواهیم شما را با نحوه حذف اکانت Spotify در کامپیوتر و موبایل آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) آموزش حذف اسپاتیفای از طریق وب سایت

اگر قصد دارید تا اقدام به حذف اکانت اسپاتیفای کنید، نیاز است تا برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

با طی کردن این مراحل، اکانت و حساب Spotify شما از طریق مرورگر وب پاک می‌شود.

پیشنهاد ما: خرید گیفت کارت اسپاتیفای با بهترین قیمت

2) آموزش حذف اسپاتیفای از طریق موبایل

اگر قصد دارید تا از طریق موبایل خود اقدام به حذف اکانت Spotify کنید، دو روش به‌عنوان نحوه حذف اکانت اسپاتیفای پیش روی شما وجود دارد. روش دلیت اکانت Spotify برای کاربران پرمیوم اسپاتیفای و کاربران رایگان فرق دارد. در ادامه به بررسی این روش‌ها می‌پردازیم:

1) حذف اکانت اسپاتیفای پرمیوم از طریق موبایل

در صورتی که اکانت پرمیوم اسپاتیفای دارید، برای پاک کردن حساب اسپاتیفای خود از طریق موبایل، نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

با طی کردن این مراحل، می‌توانید اقدام به پاک کردن حساب اسپاتیفای خود از طریق موبایل کنید.

2) حذف اکانت اسپاتیفای رایگان از طریق موبایل

اگر جز کاربرانی هستید که به‌صورت رایگان از اپلیکیشن اسپاتیفای استفاده می‌کنید، برای حذف اکانت Spotify نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

با طی کردن این مراحل، می‌توانید اقدام به حذف اکانت اسپاتیفای رایگان در گوشی خود کنید.

چگونه اکانت اسپاتیفای را برگردانیم؟

همانطور که در مقاله آموزش اسپاتیفای اشاره کردیم، گاهی اوقات ممکن است که پس از حذف اکانت Spotify خود، متوجه شوید که نیاز دارید تا دوباره اکانت خود را برگردانید. سرویس اسپاتیفای این امکان را به وجود آورده تا شما بتوانید پس از پاک کردن حساب اسپاتیفای، تا 7 روز بعد اگر علاقه‌مند بودید اقدام به برگرداندن اکانت خود کنید. برای انجام این کار نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که پس از هفت روز اگر اقدام به بازیابی اکانت خود نکنید، اسپاتیفای حساب شما را برای همیشه حذف می‌کند و دیگر امکان بازیابی اکانتتان وجود نخواهد داشت.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت، شما را با نحوه حذف اکانت اسپاتیفای آشنا کردیم. بررسی موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌راحتی از طریق مرورگر وب یا گوشی موبایل خود، اکانت اسپاتیفای خود را حذف کنید. همچنین در انتها بیان کردیم که اگر قصد دارید تا پس از دلیت اکانت Spotify آن را بازیابی کنید، از چه طریق می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید.

منبع: headphonesty.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 18 مهر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

بله شما می‌توانید اکانت‌های پرمیوم و رایگان اسپاتیفای را از طریق وب سایت اسپاتیفای یا از طریق برنامه موبایل آن حذف کنید.

در طی هفت روز پس از درخواست دلیت اکانت Spotify، امکان بازیابی اکانت وجود دارد؛ اما اگر این هفت روز بگذرد، اطلاعات شما به‌صورت کامل حذف خواهد شد و دیگر امکان برگرداندن حساب وجود ندارد.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد