فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟
مقالات اسپاتیفای

گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟

مهدی داوری
انتشار در 8 آذر 1402

اسپاتیفای یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریم موسیقی در جهان است که به کاربران امکان می‌دهد به هزاران آهنگ و پادکست دسترسی داشته باشند. کاربران اسپاتیفای می‌توانند به دو شکل رایگان یا با خرید اشتراک از این سرویس استفاده کنند. در صورتی که قصد خرید اشتراک اسپاتیفای را دارید، می‌توانید برای رسیدن به این هدف از گیفت کارت اسپاتیفای استفاده کنید.

اگر نمی‌دانید که گیفت کارت اسپاتیفای چیست؛ با ما در این مطلب از سایت وب گیفت همراه باشید تا در مورد کاربرد گیفت کارت Spotify صحبت کرده و در مورد انواع این کارت‌های هدیه و مزایا آن صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟

معرفی گیفت کارت اسپاتیفای

در صورتی که از نسخه رایگان اسپاتیفای استفاده می‌کنید، شما به آهنگ‌ها با کیفیت پایین دسترسی خواهید داشت و همچنین بین آهنگ‌ها برای شما تبلیغات پخش می‌شود. این در حالی است که اگر اقدام به خرید اشتراک اسپاتیفای کنید، می‌توانید به آهنگ‌ها با کیفیت بالا و بدون تبلیغات گوش دهید.

برای دریافت اشتراک اسپاتیفای نیاز است تا حساب بانکی یا کارت اعتباری بین‌المللی (همانند پی پال و مستر کارت) داشته باشید. به دلیل تحریم‌ها، کاربران ایرانی به کارت‌های اعتباری بین‌المللی دسترسی ندارند. در چنین شرایطی می‌توانید با خرید گیفت کارت اسپاتیفای به این هدف رسیده و اقدام به تهیه اشتراک اسپاتیفای استفاده کنید.

انواع گیفت کارت اسپاتیفای

انواع گیفت کارت اسپاتیفای

گیفت کارت‌های اسپاتیفای در انواع مختلفی ارائه می‌شوند که بسته به کشور یا منطقه ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشند. با این حال، بطور کلی، گیفت کارت‌های اسپاتیفای معمولاً در چند دسته زیر قرار می‌گیرند:

1. گیفت کارت فردی

یکی از انواع گیفت کارت‌های اسپاتیفای، کارت هدیه فردی یا individual premium است. این نوع گیفت کارت برای استفاده یک نفر طراحی شده و هزینه خرید آن ماهانه ۹.۹۹ دلار است. با این گیفت کارت می‌توانید از مزایای اشتراک پرمیوم اسپاتیفای روی یک دستگاه استفاده کنید.

2. گیفت کارت خانوادگی

یکی از انواع گیفت کارت‌های اسپاتیفای که می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید، گیفت کارت خانوادگی یا Family است. این نوع گیفت کارت برای ۶ نفر طراحی شده و هزینه خرید آن ماهانه ۱۴.۹۹ دلار است. با این گیفت کارت می‌توانید از مزایای اشتراک پرمیوم اسپاتیفای روی ۶ دستگاه به‌صورت همزمان استفاده کنید. محدودیت پلن فمیلی اسپاتیفای آن است که همه اعضای خانواده باید از یک آدرس IP استفاده کنند تا بتوانند از این کارت هدیه استفاده کنند.

3. گیفت کارت دانش‌آموزی یا دانشجویی

یکی دیگر از انواع گیفت کارت‌های اسپاتیفای کارت هدیه مخصوص دانش‌آموزان و دانشجویان است که با نام Student شناخته می‌شود. هزینه خرید این کارت هدیه ماهانه ۴.۹۹ دلار است. با این گیفت کارت می‌توانید از مزایای اشتراک پرمیوم اسپاتیفای روی یک دستگاه استفاده کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای تهیه این گیفت کارت نیاز به یک آدرس ایمیل دانشگاهی دارید و دانشگاه‌های داخل کشور مورد تأیید اسپاتیفای نیستند.

حتما بخوانید: اکانت پرمیوم اسپاتیفای چیست؟

کاربرد گیفت کارت Spotify

موارد استفاده گیفت کارت Spotify

مهم‌ترین کاربرد گیفت کارت Spotify، خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای است. در واقع شما می‌توانید با خرید اشتراک پرمیوم این سرویس به امکانات ویژه‌ای دسترسی پیدا کنید. اگر بخواهیم شما را با مزایا خرید و استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در مجموع مهم‌ترین کاربرد گیفت کارت Spotify، دسترسی به امکانات پرمیوم این سرویس است که به شما اجازه می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن از سرویس اسپاتیفای استفاده کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟

ردیم گیفت کارت اسپاتیفای

برای استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای، ابتدا باید یک به ثبت نام در سایت اسپاتیفای بپردازید. سپس می‌توانید کد گیفت کارت اسپاتیفای را در وب سایت یا برنامه اسپاتیفای وارد کنید. برای وارد کردن گیفت کارت اسپاتیفای تا مراحل زیر را طی کنید:

همچنین اگر قصد دارید تا از این کارت هدیه در برنامه موبایل اسپاتیفای استفاده کنید، برای وارد کردن کد گیفت کارت، نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

با طی کردن این مراحل می‌توانید به‌راحتی اقدام به استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای کرده و از مزایا این کارت هدیه استفاده کنید.

مزایای استفاده از کارت هدیه اسپاتیفای چیست؟

مزایای گیفت کارت اسپاتیفای

به‌صورت کلی خرید گیفت کارت‌های اسپاتیفای مزایای بسیار زیادی برای شما به همراه دارد. از مهم‌ترین این مزایای اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این مزایا باعث شده تا افرادی که علاقه‌مند به خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای در ایران هستند، به سراغ این کارت هدیه آمده و از آن استفاده کنند.

از کجا گیفت کارت اسپاتیفای بخریم؟

به دلیل آن که به واسطه تحریم‌ها نمی‌توانید به‌صورت مستقیم اقدام به خرید گیفت کارت اسپاتیفای، در چنین شرایطی نیاز است تا برای خرید کارت هدیه اسپاتیفای، به سراغ فروشگاه‌های آنلاین داخل کشور آمده و از طریق فروشگاه‌های معتبر برای خرید این کارت‌های هدیه اقدام کنید.

شما می‌توانید این کارت‌های هدیه را با کمترین قیمت و به‌صورت ریالی از وب سایت وب گیفت خریداری کنید. مجموعه وب گیفت در کنار این کارت هدیه، امکان خرید انواع گیفت کارت‌های نرم‌افزارها و بازی‌های مختلف را نیز فراهم کرده است.

جمع‌بندی

در این مطلب از وب سایت وب گیفت به این سؤال پاسخ دادیم که گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟ همان‌طوری که مشاهده کردید گیفت کارت‌های اسپاتیفای یک روش عالی برای خرید اشتراک اسپاتیفای در ایران است. شما می‌توانید با این کارت‌های هدیه به‌سرعت اشتراک پرمیوم اکانت خود را فعال کرده و به‌صورت کامل از سرویس اسپاتیفای استفاده کنید.

منبع: screenrant.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 13 آذر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

گیفت کارت اسپاتیفای یک کارت هدیه است که می‌توانید از طریق آن برای خرید اشتراک پرمیوم سرویس اسپاتیفای استفاده کنید.

از لحظه‌ای که گیفت کارت اسپاتیفای را می‌خرید، تا ۱۲ ماه بعد می‌توانید از این کارت هدیه استفاده کنید.

شما می‌توانید گیفت کارت اسپاتیفای را در سه مدل Individual، Family و Student خریداری کنید.

شما می‌توانید گیفت کارت اسپاتیفای را از طریق وب سایت وب گیفت به‌صورت ریالی خریداری کرده و از این کارت هدیه استفاده کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد