فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
آموزش حل تمامی مشکلات اسپاتیفای
مقالات اسپاتیفای

آموزش حل تمامی مشکلات اسپاتیفای

مهدی داوری
انتشار در 28 آبان 1402

یکی از پلتفرم‌های استریم موسیقی آنلاین که محبوبیت بسیار زیادی دارد، اسپاتیفای است. با وجود این که سرویس اسپاتیفای میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان دارد و روزانه تعداد قابل‌توجهی از افراد از آن استفاده می‌کنند، با این حال خیلی از ایرانیان برای استفاده از این سرویس با ارور های اسپاتیفای مواجه می‌شوند. در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا به بررسی حل مشکلات اسپاتیفای پرداخته و در این زمینه صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

۱. مشکل ساخت اکانت اسپاتیفای

مشکل ساخت اکانت اسپاتیفای

یکی از ارور های اسپاتیفای، در زمان ثبت نام اسپاتیفای است. این اتفاق می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. اگر بخواهیم شما را با این دلایل آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای رفع مشکل ساخت اکانت اسپاتیفای، نیاز است تا به چند نکته مهم توجه کنید. به منظور بررسی روش‌های حل مشکلات اسپاتیفای در زمان ساخت اکانت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

با انجام این کارها، می‌توانید اقدام به رفع مشکل ارور Spotify در زمان ثبت نام کنید.

۲. مشکل لاگین اسپاتیفای

خطا ورود اسپاتیفای

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که ایرانیان به منظور استفاده از اسپاتیفای با آن مواجه هستند، مشکل لاگین اسپاتیفای است. از مهم‌ترین دلایل مشکل لاگین اسپاتیفای، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای رفع مشکل اسپاتیفای در اندروید در زمان لاگین، نیاز است تا IP خود را تغییر داده و آن را مطابق با ریجن اکانت اسپاتیفای کنید. اسپاتیفای به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از طریق کامپیوتر و نسخه تحت وب آن وارد اکانت خود شده و ریجن اکانت خود را تغییر دهید؛ اما تنها کشوری برای انتخاب در دسترس شما خواهد بود که IP شما مربوط به آن باشد.

حتما بخوانید: لیست کامل ترجمه تنظیمات اسپاتیفای

۳. رفع مشکل ارور پروکسی اسپاتیفای

مشکل ارور پروکسی اسپاتیفای

ارور پروکسی یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که در زمان ساخت حساب کاربری در اسپاتیفای یا ورود به اکانت ممکن است با آن مواجه می‌شویم. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که آدرس IP شما اختصاصی نباشد و از برنامه‌های تغییردهنده آی پی استفاده می‌کنید که رایگان بوده و بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند.

برای رفع این مشکل، می‌توانید از یک VPN معتبر استفاده کنید. VPNهای معتبر به شما این امکان را می‌دهند تا از یک IP اختصاصی برای ساخت اکانت اسپاتیفای استفاده کرده و از این طریق بدون مشکل از این سرویس استفاده کنید.

۴. مشکل کشور در اسپاتیفای

مشکل کشور در اسپاتیفای

یکی از مشکلات کاربران ایرانی به منظور استفاده از اسپاتیفای، مشکل کشور است. همان‌طوری که بیان کردیم، این مشکل زمانی رخ می‌دهد که ریجن اکانت شما با IP که با استفاده از آن قصد ورود به اکانت را دارید، متفاوت است. به صورت کلی این محدودیت از طریق اسپاتیفای اعمال شده است تا افراد از برنامه‌های تغییردهنده آی پی استفاده نکنند. برای حل این مشکل، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

با توجه به این نکات می‌توانید مشکل کشور در اسپاتیفای را برطرف کنید.

۵. حل مشکل باز نشدن اسپاتیفای

مشکل باز نشدن اسپاتیفای

مشکل باز نشدن اسپاتیفای می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. با توجه به نکات زیر می‌توانید مشکلات باز نشدن اسپاتیفای را برطرف کنید:

در اکثر مواقع، می‌توانید با توجه به این نکات، مشکل اسپاتیفای را برطرف کرده و به‌راحتی از این برنامه استفاده کنید.

۶. حل مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای

مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای

یکی از ارور های اسپاتیفای، مشکل no internet connection است. این ارور در برنامه اسپاتیفای از بالا آمدن صفحات این سرویس جلوگیری می‌کند. این ارور نشان می‌دهد که اتصال شما به اینترنت برای متصل شدن به برنامه اسپاتیفای با مشکلاتی روبرو شده است. برای حل این مشکل می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

حتما ببینید: خرید گیفت کارت اسپاتیفای با بهترین قیمت!

۷. حل مشکل عدم اتصال اسپاتیفای به ps4

عدم اتصال اسپاتیفای به ps4

اگر اسپاتیفای شما به PS4 شما متصل نمی‌شود، می‌توانید با توجه به نکات زیر برای حل این مشکل اقدام کنید:

با توجه به این نکات، می‌توانید اقدام به حل مشکلات اسپاتیفای برای استفاده در پلی استیشن 4 کنید.

۸. مشکل دانلود نشدن آهنگ در اسپاتیفای

دانلود نشدن آهنگ در اسپاتیفای

یکی از مشکلاتی که ممکن است کاربران در زمان استفاده از اسپاتیفای با آن مواجه شوند، دانلود نشدن آهنگ است. برای حل این مشکل نیاز است تا در وهله اول از اتصال خود به اینترنت و سرعت بالا اینترنت خود مطمئن شوید. پس از بررسی این مسئله، می‌توانید با انجام مراحل زیر اقدام به حل مشکل دانلود نشدن آهنگ در اسپاتیفای کنید:

اگر آهنگ‌ها پس از بررسی تنظیمات دانلود نیز دانلود نمی‌شوند، ممکن است مشکل دیگری وجود داشته باشد. اگر بخواهیم شما را با سایر نکات آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

با توجه به این نکات، می‌توانید مشکل نشدن آهنگ در اسپاتیفای را برطرف کنید.

۹. ارور ۱۴ روز اسپاتیفای

ارور ۱۴ روز اسپاتیفای

ارور ۱۴ روز اسپاتیفای، پیام خطایی است که در صورت عدم تطابق ریجن اکانت با آی پی اینترنت شما در هنگام استفاده از سرویس اسپاتیفای، نمایش داده می‌شود. به‌عنوان‌مثال، اگر حساب کاربری شما با آی پی کشور آلمان ایجاد شده باشد و شما با آی پی ایتالیا سرویس اسپاتیفای وارد شوید، پس از ۱۴ روز از ایجاد حساب کاربری، با ارور ۱۴ روز اسپاتیفای مواجه خواهید شد.

برای رفع ارور ۱۴ روز اسپاتیفای، باید ریجن اکانت شما با آی پیتان مطابقت پیدا کند. برای انجام این کار، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

پس از انجام این مراحل، ریجن اکانت شما با آی پی اینترنتتان مطابقت پیدا می‌کند و می‌توانید به‌راحتی از این سرویس استفاده کنید. لازم به ذکر است که اگر اکانت اسپاتیفای شما پرمیوم باشد، با این خطا مواجه نخواهید شد، چرا که این محدودیت برای کاربران پرمیوم وجود ندارد.

حتما بخوانید: چگونه از اسپاتیفای استفاده کنیم؟

۱۰. ارور اسپاتیفای something went wrong

ارور اسپاتیفای something went wrong

ارور Something went wrong در اسپاتیفای یکی از خطاها و ارور های اسپاتیفای است که در زمان استفاده از این سرویس ممکن است با آن مواجه شوید. از مهم‌ترین دلایل بروز این مشکل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در اکثر مواقع، با تغییر دادن برنامه VPN خود و آپدیت اسپاتیفای، می‌توانید اقدام به رفع مشکل ارور Spotify کنید.

۱۱. ارور auth:16 اسپاتیفای

ارور auth:16 اسپاتیفای

ارور auth:16 اسپاتیفای خطایی است که نشان می‌دهد که در زمان اعتبارسنجی، اکانت شما با مشکل روبه‌رو شده است. از مهم‌ترین دلایل نمایش ارور auth:16 اسپاتیفای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای رفع این مشکل، نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

با توجه به این موارد، می‌توانید اقدام حل مشکلات اسپاتیفای در زمان اعتبارسنجی کنید.

۱۲. کد ۳۰ در اسپاتیفای

کد ۳۰ در اسپاتیفای

ارور کد ۳۰ در اسپاتیفای یک ارور رایج است که معمولاً به دلیل مشکلات اتصال به اینترنت ایجاد می‌شود. این ارور ممکن است در هر دستگاهی که از اسپاتیفای استفاده می‌کنید، به شما نمایش داده شود. شما می‌توانید با چک کردن وضعیت اینترنت خود و عوض کردن آی پی دستگاه، به‌راحتی این مشکل را برطرف کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از وب سایت وب گیفت، به این سؤال پاسخ دادیم که چرا اسپاتیفای ارور میده؟ بررسی موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا دید کاملی در مورد روش‌های حل مشکلات اسپاتیفای پیدا کرده و به‌راحتی مشکلات اسپاتیفای را برطرف کنید.

منبع: androidpolice.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 9 دی 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

مهم‌ترین دلیلی که باعث ایجاد ارور های اسپاتیفای می‌شود، عدم اتصال درست به اینترنت و همچنین بروز مشکل در اتصال به VPN است. در صورتی که ریجن اکانت اسپاتیفای شما با IP دستگاهتان متفاوت باشد نیز با مشکلات اسپاتیفای روبه‌رو می‌شود.

ارور ۱۴ روز اسپاتیفای، پیام خطایی است که در صورت عدم تطابق ریجن اکانت با آی پی اینترنت شما در هنگام استفاده از سرویس اسپاتیفای، نمایش داده می‌شود.

اتصال به اینترنت پر سرعت و پایدار، استفاده از VPNهای معتبر، خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای می‌تواند بسیاری از مشکلات اسپاتیفای را برطرف کند.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد