فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آموزش خرید پلی استیشن پلاس
پلی استیشن

آموزش خرید پلی استیشن پلاس

مهدی داوری
انتشار در 20 خرداد 1402

اگر جز گیمرهای کنسول‌های شرکت سونی و دستگاه‌های پلی استیشن هستید، باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکت سونی به منظور رقابت با شرکت مایکروسافت و سرویس گیم پس، اقدام به ایجاد یک پلتفرم جدید بازی به نام پلی استیشن پلاس کرده است.

در این بین اگر قصد دارید تا برای کنسول پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 اقدام به خرید سرویس پلی استیشن پلاس کنید، نیاز است تا دید کاملی در مورد راهنمای خرید پلی استیشن پلاس داشته باشید. به منظور بررسی راهنمای خرید اکانت پلاس با ما همراه باشید تا در این مطلب از سایت وب گیفت شما را با شیوه خرید PlayStation Plus آشنا کنیم.

پلی استیشن پلاس چیست؟

پلی استیشن پلاس چیست

Playstation Plus نوعی سرویس اشتراکی است که دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌توانند اشتراک این سرویس را خریداری کرده و به مزایا و ویژگی‌های مختلف این پلتفرم دسترسی پیدا کنند.

در واقع می‌توان گفت که عملکرد پلی استیشن پلاس مشابه با سرویس ایکس باکس گیم پس است و می‌توانید با خرید اشتراک این سرویس، در هزینه‌های خود برای خرید بازی صرفه‌جویی کرده و به‌صورت اشتراکی، به تعداد قابل‌توجهی بازی دسترسی پیدا کنید.

در کنار این ویژگی، یکی از مزایای مهم خرید اشتراک سرویس PlayStation Plus امکان تجربه بازی‌ها به‌صورت آنلاین در پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 است. در واقع اگر می‌خواهید بازی‌هایی مثل FIFA را با دوستان خود به‌صورت آنلاین تجربه کنید، می‌توانید با خرید اشتراک پلی استیشن پلاس نیز به این هدف دست پیدا کنید.

یکی دیگر از مزایا سرویس PlayStation Plus امکان دریافت حداقل 1 یا 2 بازی به‌صورت رایگان در هر ماه است. همچنین پس از دریافت این بازی‌ها، تا زمانی که اشتراک پلی استیشن پلاس را داشته باشید، می‌توانید به این بازی‌ها دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را تجربه کنید.

آخرین ویژگی و مزیت جذابی که با خرید اشتراک پلی استیشن پلاس می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید، تخفیف‌های انحصاری و ویژه برای خرید بازی‌های مختلف است.  شما می‌توانید با این تخفیف‌های انحصاری جدیدترین بازی‌های روز دنیا را با کمترین قیمت ممکن خریداری کرده و این عناوین را بر روی کنسول‌های پلی استیشن خود تجربه کنید.

انواع اشتراک‌های پلی استیشن پلاس

انواع پلن های پلی استیشن پلاس

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید PlayStation Plus باید به آن توجه کنید این است که سرویس پلی استیشن پلاس سه پلن و اشتراک مختلف دارد و شما می‌توانید بر اساس بودجه و نیاز خود به سراغ هر یک از این اشتراک‌ها آمده و آن را خریداری کنید. اگر بخواهیم شما را با انواع اشتراک‌های پلی استیشن پلاس آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اگر بخواهیم شما را به‌صورت کامل با ویژگی‌ها و مزایا هر یک از این اشتراک‌ها آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. پلی استیشن پلاس Essential

اشتراک پلی استیشن پلاس Essential ساده‌ترین اشتراک این سرویس است. شما می‌توانید با کمترین هزینه عضو این سرویس شوید. البته ویژگی‌ها و مزایایی که با خرید این اشتراک در اختیار شما قرار می‌گیرد، بسیار محدود است. گیمرهای عضو پلن پلی استیشن پلاس Essential می‌توانند بازی‌های مورد علاقه خود را به‌صورت آنلاین با دوستانشان تجربه کنند.

همچنین ذخیره‌ها و سیوهای شما در فضا ابری آپلود می‌شود و می‌توانید از طریق اینترنت به Save بازی‌های خود دسترسی پیدا کنید. ویژگی دیگری که عضویت در سرویس پلی استیشن پلاس Essential دارد، امکان دریافت دو بازی به‌صورت رایگان در هر ماه و دسترسی به تخفیف‌های انحصاری برای خرید بازی است.

۲. پلی استیشن پلاس Extra

اگر قصد دارید تا اشتراک پلی استیشن پلاس را بخرید که در حالی که قیمت مناسب دارد، مزایا بیشتری نیز نسبت به Essential نیز داشته باشد، پلی استیشن پلاس Extra گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. گیمرهایی که اشتراک این سرویس را خریداری می‌کنند، می‌توانند به بیش از 400 بازی مختلف دسترسی پیدا کرده و این عناوین را تجربه کنند. البته باید به این نکته توجه کنید که این 400 بازی عنوان‌هایی هستند که برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شده است.

در کنار این ویژگی، با خرید پلی استیشن پلاس Extra می‌توانید به تمامی مزایا سرویس پلی استیشن پلاس Essential نیز دسترسی پیدا کرده و بازی‌ها را به‌صورت آنلاین تجربه کرده، Saveهای خود را به‌صورت ابری ذخیره کرده، در هر ماه به دو بازی مختلف به‌صورت رایگان دسترسی پیدا کرده و همچنین تخفیف‌های انحصاری برای خرید بازی داشته باشید و بتوانید با قیمت پایین بازی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنید.

۳. پلی استیشن پلاس Premium

گیمرهایی که می‌خواهند به تمامی ویژگی‌های سرویس پلی استیشن پلاس دسترسی پیدا کنند، می‌توانند پلی استیشن پلاس Premium را تهیه کنند. این اشتراک گران‌ترین پلن سرویس پلی استیشن پلاس است. در صورتی که اشتراک این سرویس را خریداری کنید، به تمامی ویژگی‌های پلن‌های Extra و Essential دسترسی پیدا خواهید کرد.

در کنار این ویژگی، شما می‌توانید به صدها بازی کنسول‌های پلی استیشن 1، پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 و PSP نیز دسترسی پیدا کرده و بازی‌های کلاسیک را بر روی کنسول‌های خود تجربه کنید.

با خرید اشتراک پلی استیشن پلاس Premium می‌توانید بازی‌ها را به‌صورت آنلاین تجربه کرده، سیوهای خود را به‌صورت ابری ذخیره کنید، در هر ماه 1 یا 2 بازی به‌صورت رایگان دریافت کرده، تخفیف‌های انحصاری را برای خرید بازی دریافت کنید، به 400 بازی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 دسترسی پیدا کرده و در نهایت بازی‌های کلاسیک کنسول‌های پلی استیشن 1، پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 و PSP را نیز بتوانید تجربه کنید.

یکی از جدیدترین قابلیت‌های سرویس پلی استیشن پلاس Premium، امکان استریم کردن بازی‌ها بر روی کامپیوترهای شخصی بدون نیاز به داشتن کنسول پلی استیشن است. البته برای انجام این کار باید اینترنت شما سرعت قابل‌توجهی داشته باشد.

مقایسه قیمت پلن‌های پلی استیشن پلاس

بررسی قیمت پلن‌های پلی استیشن پلاس

پس از آن که شما را با پلن‌های مختلف سرویس پلی استیشن پلاس آشنا کردیم، حال نیاز است تا در مورد قیمت هر یک از پلن‌های این سرویس صحبت کنیم. هزینه خرید اشتراک پلی استیشن پلاس بر اساس نوع پلنی که قصد خرید آن را دارید تعیین می‌شود.

پلن پلی استیشن پلاس قیمت 1 ماهه (دلار) قیمت 3 ماهه (دلار) قیمت 12 ماهه (دلار)
Essential $9.99 $24.99 $59.99
Extra $14.99 $39.99 $99.99
Premium $17.99 $49.99 $119.99

همان‌طوری که مشاهده می‌کنید، هزینه خرید اشتراک هر یک از پلن‌های پلی استیشن پلاس متفاوت بوده و بر اساس نوع پلن و مدت زمان آن تعیین می‌شود. بی شک به هر میزانی که برای خرید پلی استیشن پلاس به سراغ اشتراک‌های بلندمدت‌تر بیایید، می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

شیوه خرید PlayStation Plus

شیوه خرید پلاس

در صورتی که قصد دارید تا اقدام به خرید اشتراک PS Plus کنید، باید به این نکته توجه کنید که شیوه خرید PlayStation Plus از طریق وب سایت پلی استیشن است. در این بین اما به واسطه تحریم‌های مالی که علیه گیمرهای ایرانی وجود دارد، شما نمی‌توانید به‌صورت ریالی و از طریق کارت‌های بانکی ایرانی اقدام به خرید این سرویس کنید.

شما می‌توانید برای حل این مشکل از مجموعه‌های فعال داخل کشور استفاده کنید. یکی از برترین فروشگاه‌های فعال در این حوزه مجموعه وب گیفت است. شما می‌توانید با استفاده از خدمات مجموعه وب گیفت اشتراک مورد نظر خود را به‌صورت ریالی و به صورت گیفت کارت خریداری کرده و از این طریق از خدمات پلی استیشن پلاس استفاده کنید.

حتما بخوانید: چگونه از پلی استیشن استور بازی دانلود کنیم؟

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت شما را با راهنمای خرید پلی استیشن پلاس آشنا کرده و در مورد ویژگی‌های این سرویس اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم. بررسی راهنمای خرید اکانت پلاس که در این مطلب به بررسی آن پرداختیم به شما کمک می‌کند تا بتوانید با کمک مجموعه وب گیفت تحریم‌های مالی را دور زده و اشتراک این سرویس را برای کنسول پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 خریداری کنید.

منبع: ign.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 24 آبان 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

پلی استیشن پلاس Essential، پلی استیشن پلاس Extra و پلی استیشن پلاس Premium سه پلن این سرویس هستند که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

کامل‌ترین و برترین اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس، پلن پرمیوم آن است که با استفاده از آن می‌توانید به تمامی مزایا سرویس پلاس دسترسی پیدا کنید.

شما می‌توانید از طریق وب سایت وب گیفت اقدام به خرید اشتراک پلی استیشن پلاس کنید.

دیدگاه‌ها (2) آخرین نظرات کاربران
Reza
10 آذر 1402

شما ظرفیت سوم هم میفروشید؟ اگر اره قیمت چنده؟

وب گیفت
پشتیبانی
در پاسخ به Reza
11 آذر 1402

خیر متاسفانه

افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد