فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آموزش ساخت اکانت استیم؛ با گوشی و کامپیوتر
استیم

آموزش ساخت اکانت استیم؛ با گوشی و کامپیوتر

وب گیفت
انتشار در 7 آبان 1401

استیم یک فروشگاه آنلاین برای خرید بازی‌های ویدئویی است. این فروشگاه توسط شرکت ولو توسعه‌یافته است. شما می‌توانید از طریق فروشگاه استیم اقدام به خرید بازی‌های مورد نظر خود به‌صورت اصل و اورجینال کرده و بازی‌های کامپیوتری مورد علاقه خود را تجربه کنید.

موضوع مهمی که برای استفاده از استیم باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر قصد دارید از استیم برای خرید و دانلود بازی استفاده کنید، باید ابتدا یک اکانت استیم بسازید. در این مطلب از وب سایت وب گیفت قصد داریم تا شما را با اموزش ساخت اکانت استیم آشنا کرده و در مورد نحوه ثبت نام در استیم در گوشی و کامپیوتر اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

چگونه اکانت استیم بسازیم؟

لوگوی استیم به صورت سیاه و سفید

اگر قصد دارید تا اقدام به لاگین استیم کنید، نیاز است تا در مرحله اول اقدام به ثبت نام در استیم کنید. شما می‌توانید از طریق لانچر استیم در گوشی و کامپیوتر در سرویس Steam ثبت نام کنید. به منظور بررسی اموزش ساخت اکانت استیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. ساخت اکانت استیم با گوشی

با طی کردن این مراحل، می‌توانید به‌راحتی اقدام به ثبت نام در استیم کرده و سپس از طریق لانچر استیم به اکانت خود لاگین کنید.

۲. ساخت اکانت استیم برای کامپیوتر

همانطور که در مقاله آموزش Steam نیز قبلا شاره کردیم، بعد از ثبت نام در استیم، می‌توانید از طریق لانچر استیم به‌راحتی اقدام به لاگین در اکانت خود کرده و با خرید گیفت کارت استیم از سرویس و امکانات جذاب استیم استفاده کنید.

حتما بخوانید: حل مشکل ساخت اکانت استیم با چند روش ساده

چگونه اکانت استیم ریجن ترکیه بسازیم؟

لوگوی استیم و پرچم ترکیه

برای ساخت اکانت استیم در ریجن ترکیه نیاز است تا در زمان ساخت اکانت از یک فیلتر شکن با IP کشور ترکیه استفاده کرده و همچنین در هنگام ساخت اکانت، ریجن و کشور خود را بر روی Turkey قرار دهید.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت بازی‌ها در ریجن ترکیه ارزان‌تر از ریجن های دیگر است، به همین دلیل خیلی از افراد اکانت خود را در ریجن ترکیه انتخاب می‌کنند. برای جلوگیری از این مسئله، استیم قوانینی را اعمال کرده است که زمانی اکانت ریجن ترکیه شما فعال می‌شود که با استفاده از یک کارت بانکی، گیفت کارت استیم ترکیه یک خرید انجام دهید تا اکانت شما فعال شود.

حتما بخوانید: تغییر ریجن استیم به ترکیه

جمع‌بندی

در این مطلب از وب سایت وب گیفت شما را با اموزش ساخت اکانت استیم آشنا کرده و به این سؤال پاسخ دادیم که چگونه وارد استیم شویم و در این سرویس ثبت نام کنید. بررسی موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌راحتی از طریق کامپیوتر و گوشی اقدام به ثبت نام در استیم کرده و از این سرویس استفاده کنید. همچنین بیان کردیم که چگونه می‌توانید اکانت ریجن ترکیه بسازید.

منبع: technewstoday.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 17 فروردین 1403

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

در حال حاضر فروشگاه استیم برای ویندوز و macOS در دسترس است. همچنین برای دستگاه‌های SteamOS که روی سیستم‌عامل مبتنی بر لینوکس اجرا می‌شوند نیز می‌توانید استیم را نصب و از آن استفاده کنید.

به‌صورت کلی دانلود، نصب و اجرای استیم رایگان است. این پلتفرم فقط در زمان خرید بازی‌های پولی از شما هزینه دریافت می‌کند که آن هم هزینه بازی است و نیازی نیست تا مبلغ اضافی به استیم پرداخت کنید.

بله شما می‌توانید از طریق مرورگر وب در گوشی و کامپیوتر خود بدون نیاز به نصب لانچر استیم، اکانت بسازید و سپس اقدام به لاگین استیم کنید.

برای ساخت اکانت استیم در ریجن ترکیه باید از یک فیلتر شکن با IP کشور ترکیه استفاده کرده و در هنگام ساخت اکانت، ریجن ترکیه را انتخاب کنید. بعد از ساخت اکانت باید یک خرید با لیر ترکیه انجام دهید تا اکانت شما فعال شود.

دیدگاه‌ها (3) آخرین نظرات کاربران
میلاد
9 خرداد 1402

سلام من همه چیرو برای ثبت نام درست انجام میدم بعد که ثبت میزنم مگه کارهای ربات رو اشباه جواب دادی درحالی من همشونو درست جواب میدم 200بار زدم همش این ارور میده

سامان
در پاسخ به میلاد
2 مرداد 1402

برنامه ای که من دانلود می کنم شبیه برنامه ی شما نیست

وب گیفت
پشتیبانی
در پاسخ به میلاد
8 تیر 1402

سلام ربات استیم یکم اذیت کنندست، باید چند بار تست کنید.

افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد