فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
آموزش نصب استیم بر روی کامپیوتر و گوشی
استیم

آموزش نصب استیم بر روی کامپیوتر و گوشی

مهدی داوری
انتشار در 26 آبان 1402

استیم به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های بازی‌های ویدئویی است که توسط شرکت Valve ساخته شده است. استیم به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند بازی‌های ویدئویی مورد علاقه خود را به صورت اورجینال خریداری کرده و آن را دانلود کنند. در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا شما را با آموزش نصب استیم بر روی پلتفرم‌های مختلف (ویندوز، گوشی های اندروید، اپل و …) آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

۱. نصب استیم روی کامپیوتر

نصب استیم روی کامپیوتر

همانطور که در مقاله آموزش کار با استیم اشاره کردیم، برای نصب استیم روی کامپیوتر نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

پس از طی کردن این مراحل، استیم بر روی کامپیوتر شما نصب شده و می‌توانید از برنامه استیم استفاده و هر زمان که خواستید به بروزرسانی استیم خود بپرازید.

حتما بخوانید: چگونه اکانت استیم بسازیم؟

۲. نصب استیم روی گوشی

نصب استیم روی گوشی

شما می‌توانید نسخه مخصوص گوشی‌های هوشمند برنامه استیم را نیز از طریق فروشگاه‌های دانلود برنامه در گوشی خود نصب کنید. اگر گوشی اندرویدی دارید، می‌توانید در برنامه گوگل پلی، و اگر گوشی آیفون یا آیپد دارید، میتوانید به راحتی از اپ استور اپلیکیشن Steam را دریافت و به نصب بازی در استیم بپرازید.

۳. نصب استیم روی لینوکس

برای نصب استیم بر روی لینوکس (اوبونتو) نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

۴. نصب استیم روی مک

نصب استیم روی مک

در صورتی که از محصولات شرکت اپل و مک‌بوک‌ها استفاده می‌کنید، این امکان برای شما وجود دارد تا اقدام به نصب استیم بر روی سیستم عامل مک کنید. به منظور بررسی آموزش نصب استیم روی مک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

وب سایت استیم به صورت خودکار سیستم عامل شما را شناسایی می‌کند. در نتیجه تنها کافی است تا در صفحه بعدی، روی دکمه Install Steam که لوگوی اپل روی آن است کلیک کنید.

با انجام این مراحل، می‌توانید برنامه استیم را بر روی سیستم عامل مک نصب کرده و از این طریق به راحتی با استفاده از گیفت کارت Steam به خرید بازی از استیم بپرازید.

حتما بخوانید: آموزش نصب Steam آفلاین

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت نگاهی به آموزش نصب استیم انداخته و تلاش کردیم تا شما را با طریقه نصب استیم بر روی سیستم عامل‌های مختلف آشنا کنیم. بررسی موارد گفته شده در این مطلب کمک می‌کند تا دید کاملی در مورد نحوهٔ نصب استیم بر روی ویندوز، مک، لینوکس و موبایل به دست بیاورید و از این برنامه برای خرید بازی‌های مورد علاقه خود اقدام کنید.

منبع: makeuseof.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 17 فروردین 1403

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

خیر، استیم یک فروشگاه مخصوص بازی‌های PC است و امکان نصب آن بر روی کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس وجود ندارد.

شما می‌توانید استیم را بر روی کامپیوترهای ویندوزی، لینوکس، مک و همچنین گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS نصب کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد