فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
بهترین روش های حل مشکل ساخت اکانت استیم
استیم

بهترین روش های حل مشکل ساخت اکانت استیم

مهدی داوری
انتشار در 11 بهمن 1402

اگر قصد دارید تا اکانت استیم بسازید، شما می‌توانید فرایند ساخت اکانت را به‌صورت رایگان و تنها طی چند دقیقه انجام دهید. با این حال ممکن است با مشکل ثبت نام در Steam مواجه شوید. در همین راستا در این مطلب از وب سایت وب گیفت قصد داریم تا شما را با روش‌های حل مشکل ساخت اکانت استیم آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

دلایل مشکل ثبت نام در استیم و روش رفع آن

لوگوی استیم بر روی پس زمینه ای از کاور بازی ها

به‌صورت کلی ممکن است در طی فرایند ساخت اکانت استیم به دلایل مختلفی با مشکل مواجه شوید. اگر بخواهیم شما را با مهم‌ترین دلایل بروز این مشکل و در مورد روش‌های رفع خطای استیم در هنگام ثبت نام آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.بروز مشکلات فنی

اگر در هنگام ساخت اکانت استیم با مشکلات فنی مواجه شدید، ممکن است نتوانید فرایند ثبت نام را به‌درستی انجام دهید. برای جلوگیری از بروز این مشکلات نیاز است تا در ابتدا مطمئن شوید که اتصال شما به اینترنت برقرار است و سرعت مناسبی داشته باشید. همچنین ممکن است به دلیل استفاده از برنامه‌های تغییردهنده IP یا عدم استفاده از این نرم‌افزارها با مشکل مواجه شوید. در چنین شرایطی نیاز است تا وضعیت اتصال خود به برنامه‌های تغییردهنده IP را تغییر دهید و دوباره برای ثبت نام در استیم اقدام کنید.

2. محدودیت‌های امنیتی

استیم برای حفظ امنیت کاربران خود، محدودیت‌هایی را بر روی سرویس خود اعمال کرده است. به‌عنوان‌مثال، اگر در یک بازه زمانی کوتاه، چند بار تلاش ناموفق برای ساخت اکانت داشته باشید، ممکن است IP شما بلاک شده باشد و نتوانید ثبت نام کنید. در چنین شرایطی برای حل مشکل ساخت اکانت استیم نیاز است تا مدت زمانی صبر کرده و سپس دوباره برای ثبت نام اقدام کنید.

حتما بخوانید: بهترین روش های افزایش امنیت در استیم

3. مشکل در انتخاب نام کاربری یا ایمیل

دلیل دیگری که باعث بروز مشکل ثبت نام در Steam می‌شود، عدم انتخاب نام کاربری یا ایمیل درست در هنگام ثبت نام استیم است. نکته‌ای که باید بدانید این است که نام کاربری و ایمیل شما باید شرایط خاصی داشته باشد تا با مشکل خاصی مواجه نشوید.

شرایط نام کاربری و ایمیل شما باید به شرح زیر باشد:

علاوه بر داشتن این شرایط، اگر نام کاربری یا ایمیل شما تکراری باشد، با پیغام خطایی مواجه خواهید شد. در این صورت، باید نام کاربری یا ایمیل دیگری انتخاب کنید.

حتما ببینید: خرید گیفت کارت استیم با بهترین قیمت!

4. بروز مشکل از سوی سرورهای استیم

گاهی اوقات به دلیل مشکلاتی که در سرورهای پلتفرم استیم به وجود آمده است، نمی‌توانید برای ساخت اکانت استیم اقدام کنید. به‌صورت کلی Steam ممکن است با قطعی‌های منظم سرور مواجه شود و چنین قطع‌هایی مانع از ثبت نام و ورود کاربران می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از وب‌سایت‌هایی مانند Downdetector یا SteamDB بررسی کنید که آیا مشکل در سرور استیم است یا خیر. در چنین شرایطی نیاز است تا برای رفع خطای استیم در هنگام ثبت نام مدت زمانی را منتظر بمانید تا مشکل از سوی تیم پشتیبانی استیم برطرف شود.

5. بروز مشکل در پلتفرم مورد استفاده

گاهی اوقات ممکن است به دلیل بروز یک ارور در استیم در پلتفرمی که از آن برای ثبت نام استفاده می‌کنید، نتوانید وارد استیم شوید. برای حل مشکل ساخت اکانت استیم در این وضعیت نیاز است تا پلتفرم خود را تغییر دهید. اگر برای ایجاد حساب Steam از طریق وب سایت استیم اقدام می‌کنید، نیاز است تا پلتفرم خود را تغییر داده و از طریق برنامه رسمی Steam بر روی دسکتاپ یا گوشی خود برای ثبت نام اقدام کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت نگاهی به علت مشکل ثبت نام در Steam انداخته و در مورد روش‌های رفع خطا و ارور استیم در هنگام ثبت نام اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم. به‌صورت کلی ممکن است به دلیل بروز مشکلات فنی، محدودیت‌های امنیتی، عدم انتخاب نام کاربری مناسب، بروز اختلال در سرورهای استیم و… با مشکل در زمان ثبت نام مواجه شوید. توجه به موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌راحتی اقدام به حل مشکل ساخت اکانت استیم کنید.

منبع: gamertweak.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 11 بهمن 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

بروز مشکلات فنی، محدودیت‌های امنیتی، عدم انتخاب نام کاربری مناسب، بروز اختلال در سرورهای استیم و... از مهم‌ترین دلایلی است که ممکن است به واسطه آن نتوانید در استیم ثبت نام کنید.

در صورتی که به اینترنت متصل نباشید، اینترنت شما سرعت بالایی نداشته و یا به دلیل محدودیت IP شما امکان دسترسی به استیم نداشته باشد، با ارور steam needs to be online در زمان ثبت نام مواجه می‌شوید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد