فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آموزش ساخت اکانت توییچ (Twitch)
توییچ

آموزش ساخت اکانت توییچ (Twitch)

مهدی داوری
انتشار در 6 بهمن 1401

سرویس توییچ بی شک بزرگ‌ترین سرویس در حوزه پوشش زنده بازی‌های ویدئویی و انجام گیم پلی ویدئو گیم است. در این بین اگر قصد دارید تا به‌صورت حرفه‌ای از این سرویس برای دیدن استریم سایر گیمرها استفاده کرده، نیاز است تا آموزش ساخت اکانت توییچ را بررسی و در این پلتفرم عضو شوید؛ پس همراه وب گیفت باشید تا بررسی این آموزش بپردازیم.

نحوه ساخت حساب در توییچ

همانطور که در مقاله آموزش توییچ اشاره کردیم؛ درصورتی‌که قصد دارید تا حساب خود را در اکانت توییچ راه‌اندازی کنید، نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

آموزش ساخت اکانت توییچ به ساده ترین روش!

آموزش ساخت اکانت توییچ به ساده ترین روش!

ساخت اکانت توییچ پرایم از طریق آمازون

درصورتی‌که قصد دارید تا به‌صورت حرفه‌ای از توییچ استفاده کنید، پیشنهاد ما این است که حساب کاربری آمازون خود را تبدیل به اکانت توییچ پرایم کنید. بررسی مزایا و ویژگی‌های توییچ پرایم خود نیاز به مطلب جداگانه‌ای دارد. نکته مهمی که باید بدانید این است که به دلیل آن که سرویس توییچ یکی از زیر مجموعه‌های سایت آمازون است، این امکان وجود دارد تا بتوانید حساب کاربری خود در آمازون آن را به توییچ وصل کرده و از آن استفاده کنید.

حتما بخوانید: توییچ پرایم چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

روش تغییر اطلاعات اکانت توییچ

درصورتی‌که اکانت شما تأیید شد، پس از وارد شدن به حساب خود می‌توانید به‌راحتی صفحه و حساب خود در وب‌سایت توییچ را مطابق با نیاز خود سفارش سازی کنید.

همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید اطلاعات صفحه کانال خود را ویرایش کرده و آن را متناسب با سلیقه خود شخصی‌سازی کنید. برای انجام این کار باید به صفحه Channel بروید. این صفحه از طریق کلیک بر روی نام کاربری شما در دسترس است و می‌توانید بر روی گزینه Channel کلیک کنید تا وارد این بخش شوید.

جمع بندی

تلاش ما در این مطلب آن بود تا شما را با سرویس توییچ آشنا کرده و بیان کنیم که چگونه می‌توان در این پلتفرم اکانت ایجاد کرد و از مزایا آن بهره برد. همان‌طوری که مشاهده کردید روند ساخت اکانت توییچ چالش خاصی ندارد و شما می‌توانید با استفاده از دستگاه‌های مختلفی که به اینترنت متصل می‌شوند وارد سایت توییچ شوید و مراحل ساخت حساب را طی کنید.

منبع: help.twitch.tv

تاریخ آخرین به روزرسانی: 2 آذر 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

توییچ سرویسی است که در آن می‌توانید استریم بازی ویدئویی را مشاهده و یا گیم پلی بازی‌های خود را استریم کنید.

درصورتی‌که قصد دارید تا عضو سرویس توییچ شوید نیازی نیست تا مبلغی پرداخت کنید؛ اما برای عضویت در توییچ پرایم نیاز به پرداخت هزینه اشتراک است.

در این مطلب روش ساده عضویت در سرویس توییچ و ساخت اکانت به شما آموزش‌داده‌شده است. از طریق این روش می‌توانید به‌سرعت حساب خود را در توییچ ایجاد کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد