فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
انواع گیفت کارت های پلی استیشن
پلی استیشن

انواع گیفت کارت های پلی استیشن

مهدی داوری
انتشار در 30 آبان 1401

دارندگان کنسول پلی استیشن 5 یا پلی استیشن 4 می‌توانند از طریق خرید گیفت کارت‌های مخصوص کنسول پلی استیشن اقدام به شارژ حساب خود کرده و از طریق این کارت‌ها خریدهای خود را در بستر اکوسیستم کنسول پلی استیشن انجام دهند. در این بین یکی از سؤالات بسیار مهمی که از سوی گیمرها مطرح می‌شود این است که چند نوع گیفت کارت پلی استیشن وجود دارد و تفاوت بین هرکدام از این سرویس‌ها چیست؟ به‌منظور پاسخ به این سؤال بسیار مهم با ما همراه باشید تا به بررسی انواع گیفت کارت پلی استیشن، عضویت‌های PS Plus و اشتراک‌های PS Now پرداخته و در مورد هر یک از این گیفت کارت‌ها توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

تفاوت بین انواع مختلف گیفت کارت پلی استیشن

تفاوت بین انواع مختلف گیفت کارت پلی استیشن

اگر بخواهیم شما را با مدل‌های مختلف گیفت کارت پلی استیشن که امکان خرید آن وجود دارد آشنا کنیم، باید گفت که شرکت سونی سه مدل کارت هدیه را برای فروشگاه پلی استیشن، عضویت‌های PS Plus و اشتراک‌های PS Now در نظر گرفته است و شما باید متناسب با نیاز خود، به سراغ گیفت کارت مناسب رفته و از آن استفاده کنید. به‌منظور بررسی تفاوت بین گیفت کارت‌های پلی استیشن، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گیفت کارت فروشگاه پلی استیشن

گیفت کارت فروشگاه پلی استیشن

یکی از انواع گیفت کارت کنسول پلی استیشن که می‌توانید از طریق آن، اکانت خود را شارژ کنید، گیفت کارت PlayStation Store است. در واقع این کارت هدیه مستقیم‌ترین روش برای خرید از فروشگاه PlayStation به حساب می‌آید. این گیفت کارت نوعی کارت هدیه از پیش‌پرداخت شده است که گیرنده می‌تواند با استفاده از آن، در فروشگاه پلی استیشن اقدام به خرید بازی، DLC و یا هر محتوای دیگری کند. در حال حاضر گیفت کارت‌های استور مایکروسافت از 10 دلار شروع شده و تا 100 دلار نیز می‌توانید این کارت‌ها هدیه را خریداری و از آن‌ها استفاده کنید. همچنین شاهد کارت‌هایی با قیمت‌های 25، 50، 60 و 75 دلار نیز هستیم.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

گیفت کارت‌های پلی استیشن پلاس نیز یکی دیگر از انواع کارت‌های هدیه مخصوص کنسول پلی استیشن است. شما می‌توانید با خرید کارت پلاس اقدام به عضویت در سرویس اشتراکی پلی استیشن کنید. سرویس اشتراکی PlayStation Plus پلتفرمی است که به گیمرهای پلی استیشن اجازه می‌دهد تا بتوانید به‌صورت آنلاین بازی‌های مختلف را تجربه کنید. لازم به ذکر است که PlayStation Plus تنها روش برای تجربه بازی‌ها به‌صورت آنلاین بر روی کنسول پلی استیشن است. در کنار امکان تجربه بازی‌ها به‌صورت آنلاین و اینترنتی، اگر اقدام به خرید کارت هدیه پلی استیشن پلاس کنید، این امکان وجود دارد تا در هر ماه دو بازی رایگان را برای کنسول خود دریافت کنید. خدمت دیگری که سرویس پلی استیشن پلاس به شما ارائه می‌دهد، تخفیف‌های انحصاری است. این تخفیف‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید بازی‌های جدید پلی استیشن را با قیمت بسیار پایین و مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید.

شرکت سونی سرویس پلاس خود را به تازگی تغییرات اساسی داده است و این سرویس مشابه با پلتفرم گیم پس در کنسول ایکس باکس شده است و شما می‌توانید به تعداد بسیار زیادی از بازی‌ها به‌صورت رایگان دسترسی پیدا کرده و این عناوین را تجربه کنید. محبوب‌ترین کارت‌های هدیه پلی استیشن پلاس در بین گیمرها کارت‌هایی هستند که اشتراک 3 و یا 12 ماهه این سرویس را به شما ارائه می‌دهند. قیمت این کارت‌های هدیه 24.99 و 59.99 دلار است. همچنین لازم به ذکر است که شما می‌توانید اشتراک پلی استیشن پلاس را با قیمت 9.99 دلار در ماه خریداری و از آن استفاده کنید. نکته مهمی که در مورد گیفت کارت پلی استیشن پلاس باید به آن توجه کنید این است که اگر در حال حاضر عضو پلی استیشن پلاس هستید و قبلاً اشتراکی فعال داشته باشید، هر زمانی که این گیفت کارت را خریداری می‌کنید، پس از اتمام آخرین اشتراک شما، پلی استیشن پلاس جدید شما فعال خواهد شد و می‌توانید به‌راحتی از این سرویس استفاده کنید.

گیفت کارت PlayStation Now

گیفت کارت PlayStation Now

یکی دیگر از انواع کارت‌های هدیه مخصوص پلی استیشن که می‌توانید آن را خریداری و از آن استفاده کنید، گیفت کارت‌های PlayStation Now است. به‌منظور بررسی و معرفی سرویس پلی استیشن Now باید گفت که این سرویس یک پلتفرم استریمینگ است که سونی به گیمرها این امکان را می‌دهد تا بتوانید از این طریق آن به بازی‌های مختلف کنسول‌های پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 دسترسی داشته باشید. اشتراک PlayStation Now از 10 دلار در ماه شروع می‌شود؛ ولی شما می‌توانید گیفت کارت‌های 3 ماهه و 12 ماهه این سرویس را نیز با قیمت‌های 24.99 و 59.99 دلار خریداری کنید. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های خرید گیفت کارت پلی استیشن Now این است که با عضویت در این سرویس شما می‌توانید بازی‌های موجود در سرویس کلود پلی استیشن را بر روی کامپیوتر شخصی خود نیز استریم کنید. طبق برنامه‌ریزی شرکت سونی، در هر ماه شاهد اضافه‌شدن بازی‌های جدیدی نیز به این سرویس هستیم.

بهترین گیفت کارت پلی استیشن برای خرید

پس از آن که شما را با سه نوع گیفت کارت پلی استیشن آشنا کرده و در مورد ویژگی‌های هر یک از این کارت‌های هدیه توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم، حال نیاز است تا به این سؤال پاسخ دهیم که بهترین گیفت کارت پلی استیشن برای خرید کدام است؟

به‌منظور پاسخ به این سؤال باید گفت اگر قصد دارید تا از طریق کنسول خود بازی‌های پلی استیشن را خریداری و از آن استفاده کنید، باید به سراغ گیفت کارت پلی استیشن استور آمده و آن را خریداری کنید. شما می‌توانید از گیفت کارت پلی استیشن استور برای خرید هر محتوایی در فروشگاه پلی استیشن استفاده کنید. با توجه به این که امروزه اکثر بازی‌ها 60 یا 70 دلار قیمت دارند، به همین دلیل اگر قصد دارید تا اقدام به خرید بازی با استفاده از گیفت کارت کنید، باید به سراغ کارت‌های 60 یا 70 دلاری بروید.

بهترین گیفت کارت پلی استیشن برای خرید

از سوی دیگر اگر قصد دارید تا عضو سرویس پلی استیشن پلاس شوید و از خدمات آن که شامل دسترسی به قابلیت انجام بازی به‌صورت آنلاین، دسترسی به بازی‌های رایگان، خرید بازی با تخفیف‌های قابل‌توجه و… دسترسی پیدا کنید، باید عضو سرویس اشتراکی PS Plus است. شما می‌توانید از کارت هدیه مخصوص این سرویس استفاده و اشتراک پلی استیشن پلاس را خریداری کنید. در نهایت نیز از جز گیمرهایی هستید که دوست دارید تا بازی‌های مختلف پلی استیشن را به‌صورت استریمینگ تجربه کنید، باید عضو سرویس PlayStation Now شوید. با خرید گیفت کارت پلی استیشن Now و عضویت در این سرویس می‌توانید به بیش از 800 عنوان مختلف دسترسی و آن‌ها را به‌صورت آنلاین استریم کنید.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی انواع گیفت کارت‌ های پلی استیشن پرداخته و تلاش کردیم تا شما را با گیفت کارت‌های PlayStation Store، PlayStation Plus و PlayStation Now آشنا کرده و بیان کردیم که مزایا و ویژگی‌های هر یک از این کارت‌های هدیه چیست و برای خرید این گیفت کارت‌ها باید به چه نکاتی توجه داشته باشید. از آن جایی امکان تبدیل گیفت کارت‌های پلی استیشن به یکدیگر وجود ندارد، به همین دلیل نیاز است تا پیش از خرید هر نوع کارت هدیه، دید کاملی در مورد این گیفت کارت‌ها داشته باشید و با آگاهی کامل اقدام به خرید کارت مناسب کنید.

منبع: playstation

تاریخ آخرین به روزرسانی: 3 شهریور 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

شما می‌توانید گیفت کارت‌های PlayStation Store، PlayStation Plus و PlayStation Now را برای کنسول پلی استیشن خود خریداری و از آن استفاده کنید.

در صورتی که قصد دارید تا از طریق استور پلی استیشن بازی‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید، باید به سراغ گیفت کارت پلی استیشن استور آمده و از آن استفاده کنید.

در صورتی که قصد دارید تا در اکوسیستم پلی استیشن اقدام به شارژ اکانت حساب خود کرده و یا به‌سرعت عضو سرویس‌های اشتراک مختلف سونی نظیر پلی استیشن پلاس و پلی استیشن Now شوید، می‌توانید از کارت‌های هدیه استفاده کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد