فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آموزش فعال سازی گیم پس یک دلاری با استفاده از گیفت کارت
ایکس باکس

آموزش فعال سازی گیم پس یک دلاری با استفاده از گیفت کارت

مهدی داوری
انتشار در 15 بهمن 1401

بی شک یکی از جذاب‌ترین سرویس‌های دنیا بازی‌های ویدئویی، سرویس گیم پس مایکروسافت است. در واقع این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با هزینه بسیار پایین به صدها بازی مختلف دسترسی پیدا کرده و این عناوین را تجربه کنید. در حال حاضر سرویس گیم پس علاوه بر کنسول‌های ایکس باکس به نحوی است که شما می‌توانید از طریق رایانه‌های شخصی به آن دسترسی پیدا کرده و از این بازی‌ها استفاده کنید.

پیش‌نیازهای فعال سازی گیم پس یک دلاری

Game pass سرویس محبوب بازی ایکس باکس است که پیش نیاز های فعال سازی گیم پس یک دلاری، داشتن گیفت کارت گیم پس و ورود به سایت گیم پس است.

با وجود این که با استفاده از هر سیستم متصل به اینترنت، می‌توانید اقدام به فعال سازی گیم پس یک دلاری کنید، با این حال پیشنهاد ما این است که برای انجام این کار به سراغ کامپیوتر خود آمده و از طریق مرورگرهای کامپیوتر این فرایند را انجام دهید. همچنین برای انجام فرایند پرداخت هزینه گیم پس یک دلاری نیاز است تا نسبت به خرید ایکس باکس گیم پس اقدام کنید و یا با استفاده از کارت‌های معتبر بانکی، اقدام به پرداخت هزینه‌های خرید گیم پس کنید.

از آن جایی که انجام فرایند پرداخت مستقیم وجه از طریق کارت‌های معتبر بانکی نظیر VISA و… برای کاربران ایرانی چالش‌برانگیز است، در چنین شرایطی پیشنهاد ما این است که برای از بین بردن این چالش‌ها، به سراغ گیفت کارت‌ ایکس باکس آمده و از این گیفت کارت‌ها استفاده کنید.

نکته مهمی که برای خرید گیفت کارت‌ ایکس باکس باید به آن توجه داشته باشید این است که هر یک از کارت‌های هدیه مختص به منطقه جغرافیایی منحصربه‌فردی است. به همین دلیل نیاز است تا با توجه به اکانت ایکس باکس خود، به سراغ گیفت کارت مناسب آمده. در این ادامه ما به سراغ گیفت کارت دلاری آمده و تلاش می‌کنیم تا از طریق این کارت‌های هدیه گیم پس یک دلاری را خریداری کنیم.

آموزش فعال کردن گیم پس یک دلاری با استفاده از گیفت کارت

برای اقدام به فعال سازی گیم پس یک دلاری کنید، برای انجام این کار پیشنهاد می‌شود که در ابتدا برنامه Xbox Game Pass را برای ویندوز 10 دانلود کرده و یا از طریق وب سایت ایکس باکس وارد بخش گیم پس شوید.

اگر قصد دارید تا اقدام به فعال سازی گیم پس یک دلاری کنید، برای انجام این کار پیشنهاد می‌شود که در ابتدا برنامه Xbox Game Pass را برای ویندوز 10 دانلود کرده و یا از طریق وب سایت ایکس باکس وارد بخش گیم پس شوید. در صفحه گیم پس، باید بر روی گزینه Join کلیک کنید. بعد از کلیک بر روی این گزینه صفحه‌ای برای شما باز می‌شود. به دلیل آن که هر اکانت ایکس باکس تنها یک بار می‌تواند از گیم پس یک دلاری استفاده کند، به همین دلیل برای فعال سازی این سرویس یک دلاری نیاز است تا اقدام به ساخت اکانت جدید در سرویس مایکروسافت کنید.

مرحله اول فعال کردن گیم پس یک دلاری

پس از طی کردن مراحل ثبت‌نام و ساخت اکانت ایکس باکس، یک تصویر مشابه صفحه بالا به شما نمایش داده می‌شود. در این صفحه به شما اعلام می‌شود که گیم پس یک دلاری به‌صورت تریال و تنها یک ماه است و بعد از اتمام این یک ماه نیاز است تا مبلغ کامل را برای خرید گیم پس پرداخت کنید. حال نیاز است تا یک روش پرداختی را برای خرید گیم پس انتخاب کنید. به‌منظور انجام این کار باید روی گزینه Get started! Add a way to pay کلیک کنید.

در این صفحه از سوی مایکروسافت چندین روش مختلف برای پرداخت هزینه گیم پس یک دلاری به شما پیشنهاد می‌شود. اگر یک کارت اعتباری معتبر دارید، قادر خواهید بود تا به‌راحتی فرایند پرداخت را انجام دهید. در این بین، به دلیل چالش‌هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد، بهتر است تا به سراغ پرداخت از طریق گیفت کارت آمده و روی گزینه Redeem a gift card کلیک کنید.

مرحله دوم فعال کردن گیم پس یک دلاری؛ انتخاب روش پرداخت

پس از انتخاب گزینه Redeem a gift card، به صفحه جدیدی فرستاده می‌شوید. در این صفحه نیاز است تا کد ۲۰ رقمی گیفت کارت ایکس باکس خود را وارد کنید.

مرحله سوم فعال کردن گیم پس یک دلاری؛ وارد کردن کد گیفت کارت

بعد از وارد کردن گیفت کارت، فرایند پرداخت شما تکمیل می‌شود و شما می‌توانید به‌صورت قانونی و رسمی از سرویس گیم پس تنها با پرداخت یک دلار استفاده کنید. در صورتی که فرایند پرداخت شما کامل شود و بتوانید اقدام به فعال سازی گیم پس یک دلاری کنید، حال نیاز است تا به سراغ کنسول و یا کامپیوتر شخصی خود آمده و اطلاعات اکانت خود را وارد کنید تا بتوانید وارد حسابتان شوید. با انجام این کار می‌توانید تنها با پرداخت یک دلار، عضو سرویس گیم پس شوید و با کمترین هزینه به‌صورت قانونی از این سرویس استفاده کنید.

نکات مهم در مورد سرویس گیم پس

در صورتی که بتوانید عضو این سرویس شوید، می‌توانید از ویژگی ها و مزایای خرید ایکس باکس گیم پس استفاده کنید. در وهله اول باید گفت که لیست بازی‌ های سرویس گیم پس 2 بار در ماه بروزرسانی می‌شود. یک بار در ابتدا ماه و یک بار در اواسط ماه لیست بازی‌های داخل گیم پس تغییر می‌کند و بازی‌های جدیدی به این سرویس اضافه می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های جذابی که سرویس گیم پس دارد آن است که با خرید گیم پس التیمیت شما می‌توانید هم بر روی کنسول ایکس باکس خود و هم از طریق رایانه شخصی ویندوزی خود به سرویس گیم پس دسترسی پیدا کرده و بازی‌های داخل سرویس گیم پس را دانلود کنید.

با خرید گیم پس التیمیت شما می‌توانید هم بر روی کنسول ایکس باکس خود و هم از طریق رایانه ویندوزی، به سرویس گیم پس دسترسی پیدا کرده و بازی‌های داخل سرویس گیم پس را دانلود و بازی کنید.

در صورتی که اقدام به فعال سازی گیم پس یک دلاری کنید، سرویس ایکس باکس لایو گلد نیز بدون پرداخت هزینه اضافی برای شما فعال می‌شود و همین ویژگی به شما کمک می‌کند تا بتوانید با دوستان خود به تجربه بازی‌های چندنفره بپردازید و از انجام بازی‌ها به‌صورت اینترنتی و آنلاین لذت ببرید.

همچنین لازم به ذکر است که با عضویت در سرویس گیم پس، در هر ماه چند بازی رایگان اضافه نیز به شما ارائه می‌شود و در هفته نیز می‌توانید 3 روز در هفته چند بازی مختلف را به‌صورت کامل رایگان تجربه کنید و در صورتی که از انجام این بازی‌ها لذت بردید، می‌توانید این بازی‌ها را بعد از سه روز با قیمت بسیار پایین و تخفیف خریداری کنید. تمامی این ویژگی‌ها باعث محبوبیت سرویس گیم پس در بین دارندگان کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوترهای ویندوزی شده است. همچنین در مقاله آموزش کار با گیم پس، به صورت کامل جزئیات و موارد مورد نیاز برای استفاده از این سرویس را توضیح داده ایم.

جمع بندی

Xbox Game Pass یک سرویس اشتراکی بازی است که به کاربران امکان دسترسی به مجموعه ای از صدها بازی برای کنسول های ایکس باکس و رایانه شخصی را می دهد. که در این مطلب از سایت وب گیفت شما را با نحوه فعال سازی گیم پس یک دلاری آشنا کرده و بیان کردیم که چگونه می‌توانید با پرداخت هزینه بسیار کم عضو سرویس گیم پس شوید و از این طریق با کمترین مبلغ، از خدمات و ویژگی‌های سرویس گیم پس استفاده کنید.

منبع: support.microsoft.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 18 اسفند 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

بله، شما می‌توانید با پرداخت 1 دلار در ماه اول، اقدام به خرید گیم پس تریال و آزمایشی کنید.

در صورتی که از گیفت کارت و یا کارت بانکی قانونی برای خرید گیم پس استفاده کنید، فرایند استفاده از گیم پس یک دلاری و تریال کاملاً قانونی است.

سرویس گیم پس یک پلتفرم اشتراکی است که به شما اجازه می‌دهد تا با هزینه بسیار کم بتوانید به صدها بازی مختلف از طریق این پلتفرم دسترسی پیدا کنید.

دیدگاه‌ها (2) آخرین نظرات کاربران
مهدی
1 مرداد 1402

با سلام و خسته نباشید من حسابم شارژ هستش و میخوام گیم پس بخرم میرم تو مرحله پرداخت میزنم از حساب مایکروسافت خرید انجام بشه ولی تایید رو میزنم میره رو انتخاب کردن گزینه پرداخت و پی پل و ویزا هست و اینا

وب گیفت
پشتیبانی
در پاسخ به مهدی
15 مهر 1402

سلام شما با گیفت کارت هم میتونید خرید کنید احتمالا موجودیتون کمتر از قیمت گیم پس هاست.

افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد