فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
آموزش استفاده، نصب و ساخت اکانت اسپاتیفای در PS4 و PS5
پلی استیشن

آموزش استفاده، نصب و ساخت اکانت اسپاتیفای در PS4 و PS5

مهدی داوری
انتشار در 25 اسفند 1401

Spotify یک سرویس پخش موسیقی شناخته شده است که مورد استقبال بسیاری از دوستداران موسیقی در سراسر جهان قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه استفاده، نصب و ساخت اکانت اسپاتیفای در PS5 و PS4 توضیحاتی را به شما دهیم، تا به راحتی بتوانید در کنار بازی خود، لذت گوش دادن به آهنگ مورد علاقه خود را نیز داشته باشید.و به راحتی در کنسول پلی استیشن خود به بیش از ۷۰ میلیون موزیک اسپاتیفای، دسترسی داشته باشید.

دانلود و نصب اسپاتیفای در پلی استیشن 4

اگرچه در کنسول پلی استیشن 4 شاهد برنامه‌ای به نام PlayStation Music هستیم که یک سرویس صوتی کاملاً جدید است و توسط شرکت سونی ساخته شده است، با این حال اما شما می‌توانید به سراغ برنامه اسپاتیفای آمده و از این اپلیکیشن پخش موسیقی نیز بر روی کنسول خود استفاده کنید. شما می‌توانید از طریق کنسول پلی استیشن 4 یک حساب جدید اسپاتیفای برای خود ایجاد کرده یا به حساب خود وصل شده و از آن استفاده کنید.

البته موضوع مهمی که باید به آن توجه کنید این است که شما نمی‌توانید از طریق فروشگاه پلی استیشن، نسخه پرمیوم اسپاتیفای را خریداری یا آن را تمدید کنید. برای انجام این کار، باید به سراغ وب سایت اسپاتیفای آمده و با خرید گیفت کارت برنامه اسپاتیفای، نسبت به تهیه پلن های اشتراک Spotify اقدام کنید.

در صورتی که قصد دارید تا به نصب اسپاتیفای بر روی کنسول پلی استیشن ۴ خود بپردازید، نیاز است تا به سراغ PlayStation Store بر روی کنسول بازی خود بروید. سپس باید اپلیکیشن Spotify را در فروشگاه پلی استیشن پیدا کرده و آن را نصب کنید. پس از انتخاب گزینه Download، فرایند دانلود اسپاتیفای بر روی کنسول شما آغاز می‌شود. پس از اتمام فرایند نصب، می‌توانید وارد این اپلیکیشن شوید.

سپس بعد از باز کردن برنامه اسپاتیفای باید روی گزینه Link Accounts بزنید تا وارد بخش اتصال به اکانت اسپاتیفای شوید. حال نیاز است تا اطلاعات اکانت خود را وارد کرده و از این طریق به اکانت اسپاتیفای خود دسترسی پیدا کنید.

دانلود و نصب اسپاتیفای در پلی استیشن 5

اگر کنسول جدید شرکت سونی یعنی کنسول پلی استیشن 5 را خریداری کرده‌اید نیز می‌توانید اپلیکیشن اسپاتیفای را بر روی کنسول خود نصب کرده و از آن استفاده کنید. برای انجام این کار نیاز است تا بعد از آن که کنسول پلی استیشن 5 خود را روشن کرده‌اید، باید وارد حساب کاربری PlayStation Network خود شوید. سپس باید در صفحه اصلی، به سراغ گزینه Media آمده و سپس بر روی گزینه All Apps بزنید.

در مرحله بعد، برای مشاهده برنامه اسپاتیفای باید به پایین صفحه بروید. شما می‌توانید اسپاتیفای را در بین این لیست برنامه‌ها پیدا کنید، با این حال، اگر اسپاتیفای را نتوانستید از این طریق پیدا کنید، می‌توانید بر روی نماد جستجو در گوشه بالا سمت راست بزنید و سپس عبارت Spotify را وارد کنید تا بتوانید این اپلیکیشن را پیدا کنید.

سپس باید بر روی نماد اسپاتیفای بزنید و در نهایت گزینه Download را انتخاب کنید. پس از انجام این کار، فرایند دانلود و نصب به‌صورت اتوماتیک انجام می‌شود. پس از اتمام نصب، می‌توانید بر روی Start بزنید تا برنامه باز شود. همچنین اگر اسپاتیفای قبلاً بر روی کنسول شما نصب شده باشد، به جای Download گزینه Open را مشاهده خواهید کرد.

در مرحله بعد، اگر یک حساب اسپاتیفای دارید، می‌توانید روی گزینه Log In بزنید و با وارد کردن اطلاعات خود وارد اکانت تان شوید.

شیوه ساخت اکانت اسپاتیفای بر روی پلی استیشن چگونه است؟

برای ثبت نام در اسپاتیفای بر روی پلی استیشن دو راه دارید، روش اول استفاده از گوشی و وب سایت اسپاتیفای و سپس وارد کردن اطلاعات اکانت بر روی PS  خود؛ و یا ساخت مستقیم حساب کاربری روی کنسول پلی استیشن، که مراحل آن به صورت زیر است:

پس از ایجاد حساب کاربری و ورود به سیستم، می توانید شروع به گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود در Spotify در کنسول PS خود کنید.

شیوه گوش دادن به اسپاتیفای در پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در هنگام بازی کردن

یکی از سوالات مهمی که گیمرها مطرح می‌کنند این است که آیا می‌توان در هنگام بازی با پلی استیشن 4 یا 5 به موسیقی از طریق اسپاتیفای گوش داد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که به واسطه ادغام سرویس پخش اسپاتیفای با کنسول پلی استیشن 4 یا 5، می‌توانید این فرایند را به راحتی انجام دهید. اگر قصد دارید تا پس از پلی کردن موسیقی مورد علاقه خود بر روی کنسول پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید، نیاز است تا بر روی دکمه PS را روی کنترلر کنسول خود بزنید و آن را نگه دارید.

سپس باید به سراغ گزینه Music آمده و سپس گزینه Spotify را انتخاب کنید. سپس می‌توانید در حین بازی کردن با کنسول پلی استیشن 4 به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش دهید. از این طریق شما می‌توانید آهنگ‌های اسپاتیفای را قطع کرده، موسیقی را پخش یا متوقف کرده و یا مستقیماً میزان صدای موسیقی را از این طریق تنظیم کنید.

از سوی دیگر اگر قصد دارید تا به آهنگ‌های داخل اسپاتیفای در پلی استیشن 5 گوش دهید، نیاز است تا در هنگام بازی کردن با کنسول پلی استیشن 5، روی دکمه PS بزنید تا وارد مرکز کنترل کنسول تان شوید. سپس باید گزینه Music را انتخاب کرده و می‌توانید شروع به پخش آهنگ، پادکست و یا پلی لیست اسپاتیفای مورد علاقه خود از این طریق کنید.

جمع‌بندی

هر گیمری دوست دارد در هنگام بازی خود از لذت گوش دادن به یک موزیک نیز بهره مند شود. از جمله سرویس های محبوب استریم موزیک در دنیا، اسپاتیفای است که در این مقاله سعی کردیم شما را با روش ساخت اکانت اسپاتیفای در PS5 و PS4  و نصب اسپاتیفای بر روی پلی استیشن آشنا کنیم، تا به راحتی به استفاده از این برنامه محبوب موزیک بپردازید.

منبع: playstation.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 20 شهریور 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

بله شما می‌توانید از طریق فروشگاه پلی استیشن اقدام به دانلود اپلیکیشن اسپاتیفای کرده و از این برنامه استفاده کنید.

برای انجام این کار باید به سراغ PlayStation Store آمده، اپلیکیشن Spotify را پیدا کنید. سپس باید گزینه Download را انتخاب و از این طریق این برنامه را نصب کنید.

بله شما می‌توانید با انتخاب دکمه PS و رفتن به بخش Music اپلیکیشن اسپاتیفای را انتخاب و از آن در هنگام بازی کردن استفاده کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد