فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
نحوه پرمیوم اسپاتیفای: چگونه اسپاتیفای را پرمیوم کنیم؟
مقالات اسپاتیفای

نحوه پرمیوم اسپاتیفای: چگونه اسپاتیفای را پرمیوم کنیم؟

مهدی داوری
انتشار در 11 فروردین 1402

اگر از طرفداران موسیقی هستید، برای آن که بتوانید به جدیدترین آهنگ‌های روز دنیا گوش دهید، می‌توانید از سرویس استریم معروف اسپاتیفای (Spotify) استفاده کنید. در این بین به منظور استفاده کامل از سرویس اسپاتیفای نیاز است تا نحوه پرمیوم اسپاتیفای را یاد بگیرید و اقدام به فعال سازی اکانت پرمیوم اسپاتیفای کنید.

در این بین به دلیل چالش‌ها و محدودیت‌هایی که پیش روی کاربران ایرانی وجود دارد، امکان پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای به‌راحتی وجود ندارد، به همین دلیل نیاز است تا از روش‌های غیرمستقیم برای پرمیوم کردن اکانت خود استفاده کنید. در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا به این سوال پاسخ دهیم که چگونه اکانت اسپاتیفای را پریمیوم کنیم؟ به منظور پاسخ به این سؤال با ما همراه باشید.

چگونه اکانت اسپاتیفای خود را پرمیوم کنیم؟

در صورتی که قصد دارید تا از داخل اپلیکیشن و وب سایت اسپاتیفای، اقدام به پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای خود کنید، و یک اکانت اسپاتیفای پرمیوم داشته باشید، نیاز است تا گام‌های زیر را طی کنید:

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به دلیل تحریم‌های مالی نمی‌توانید با استفاده از کارت‌های بانکی داخلی از این طریق اقدام به پرمیوم کردن اکانت Spotify کنید. البته اگر کارت‌های اعتباری بین‌المللی داشته باشید، می‌توانید از این طریق برای نحوه پرمیوم اسپاتیفای استفاده کنید.

از کجا بفهمیم اکانت اسپاتیفای پرمیوم شده؟

برای چک کردن پرمیوم شدن حساب اسپاتیفای، چند روش مختلف وجود دارد. یکی از روش‌ها برای چک کردن وضعیت پرمیوم اسپاتیفای به شرح زیر است:

علاوه بر این روش، شما می‌توانید از روش دیگری برای بررسی پرمیوم شدن اکانت اسپاتیفای خود اقدام کنید. برای انجام این کار باید گام‌های زیر را طی کنید:

نحوه خرید اکانت اسپاتیفای

همان‌طوری که بیان کردیم، کاربران ایرانی به‌صورت مستقیم نمی‌توانند از داخل اپلیکیشن اسپاتیفای برای پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای اقدام کنند. در چنین شرایطی نیاز است تا از مجموعه‌های واسط برای ارتقا اکانت Spotify کمک بگیرید.

یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه، فروشگاه وب گیفت است. شما می‌توانید از طریق این مجموعه گیفت کارت های اسپاتیفای را با قیمت مناسب و به‌صورت ریالی خریداری کنید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید از طریق این فروشگاه اقدام به خرید گیفت کارت اسپاتیفای کنید که در بخش‌های بعدی اطلاعات کاملی را در این حوزه به شما ارائه خواهیم کرد.

گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟

یکی از روش‌های پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای، خرید گیفت کارت اسپاتیفای و استفاده از آن است. به منظور بررسی گیفت کارت اسپاتیفای باید گفت که به‌صورت کلی این کارت‌های هدیه برای کاربرانی هستند که قصد دارند تا سرویس پرمیوم اسپاتیفای را به یک شخص دیگر هدیه دهند.

از سوی دیگر گیفت کارت‌ها گزینه مناسبی برای کاربران ایرانی به شما می‌روند تا بتوانند از این طریق تحریم‌ها را دور زده و نحوه پرمیوم اسپاتیفای را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. در صورتی که قصد دارید تا کارت‌های هدیه اسپاتیفای را خریداری کنید، دو گزینه پیش روی شما وجود دارد:

گیفت کارت‌های فیزیکی در واقع کارت‌هایی هستند که روی آن یک کد وجود دارد که با وارد کردن آن کد می‌توانید اقدام به فعال کردن اکانت پرمیوم خود کنید. شما می‌توانید با وارد کردن آن کد، دسترسی کاملی به تمامی ویژگی‌های اسپاتیفای داشته باشید.

از سوی دیگر گیفت کارت مجازی، به نحوی هستند که فقط کدی در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید با وارد کردن آن کد، اقدام به فعال کردن اکانت پرمیوم خود کنید.

در صورتی که قصد دارید تا گیفت کارت‌های اسپاتیفای را خریداری کنید، سه مدل کارت هدیه وجود دارد که می‌توانید آن را خریداری کنید. به منظور بررسی این گیفت کارت‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در صورتی که قصد دارید تا گیفت کارت اسپاتیفای را خریداری کنید، نیاز است تا دید کاملی در مورد ویژگی‌های هر یک از این گیفت کارت‌ها داشته باشید تا بتوانید کارت هدیه مناسب را خریداری و از آن استفاده کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت شما را با پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای آشنا کرده و به این سؤال بسیار مهم پاسخ دادیم که چگونه اکانت اسپاتیفای را پریمیوم کنیم؟ توجه به موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن تحریم‌های موجود را دور زده و اقدام به فعال سازی اکانت پرمیوم اسپاتیفای کنید.

منبع: trustedreviews.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 5 مرداد 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

کاربران ایرانی تنها در صورتی که پی پال یا کارت‌های اعتباری بین‌المللی داشته باشند، می‌توانند اقدام به فعال سازی اکانت پرمیوم اسپاتیفای کنند.

شما می‌توانید با استفاده از وب سایت وب گیفت، اقدام به پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای کرده و از این سرویس به‌صورت کامل از اپلیکیشن اسپاتیفای به‌راحتی استفاده کنید.

وارد صفحه اکانت خود شده و به بخش Subscription بروید. سپس درSpotify Premium روی View Details کلیک کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد