فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آموزش دانلود بازی از استیم
استیم

آموزش دانلود بازی از استیم

مهدی داوری
انتشار در 12 فروردین 1402

استیم بی شک برترین فروشگاه دانلود بازی برای کامپیوتر است و شما می‌توانید به روز ترین و جدیدترین بازی‌های دنیا را به صورت اورجینال از طریق این فروشگاه خریداری کرده و سپس اقدام به دانلود بازی از استیم کنید.

در این بین ممکن است برخی از گیمرها به منظور دانلود بازی از این فروشگاه با مشکل مواجه شده و این سؤال مهم را مطرح کنند که روش دانلود بازی از Steam چگونه است؟ به منظور پاسخ به این سؤال مهم با سایت وب گیفت همراه باشید تا نگاهی به آموزش دانلود بازی از استیم انداخته و در مورد نحوه انجام این کار اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

آموزش کامل دانلود بازی از استیم

شیوه دانلود و نصب بازی از استیم

همانطور که در مقاله آموزش استیم ذکر کردیم، در صورتی که قصد دارید تا اقدام به دانلود بازی از استیم کنید، نیاز است تا برای انجام این کار، مراحل زیر را طی کنید:

مراحل گفته شده روش دانلود بازی از Steam و از این طریق می‌توانید بازی‌های مورد نظر خود را به‌راحتی از فروشگاه استیم دانلود کرده و آن‌ها را تجربه کنید. البته برای خرید بازی از استیم نیاز است تا آموزش انجام این کار را بررسی کنید.

حتما ببینید: فروش گیفت کارت Steam به ارزان ترین قیمت

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت به بررسی آموزش دانلود بازی از استیم پرداخته و در مورد نحوه انجام این کار اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم. بررسی مراحل روش دانلود بازی از Steam به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی بتوانید از طریق این فروشگاه بازی‌های مورد علاقه خود را دانلود و بر روی استیم تجربه کنید.

منبع: robots.net

تاریخ آخرین به روزرسانی: 17 فروردین 1403

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

محدودیتی برای دانلود بازی از استیم برای کاربران ایرانی وجود ندارد و به همین دلیل شما می‌توانید به‌راحتی این کار را انجام دهید.

در فروشگاه استیم، روی گزینه Store کلیک کرده و به سراغ بازی مورد نظر خود بروید. در صفحه بازی برای دانلود آن باید روی دکمه سبز رنگ Play Game کلیک کنید. اگر بازی رایگان نباشد، باید دکمه Add to Cart را انتخاب کرده و مراحل خرید را انجام دهید.

دیدگاه‌ها (1) آخرین نظرات کاربران
کافه گیم
4 تیر 1402

ممنون از این مطلب کاربردی

افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد