فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
آموزش انتقال موزیک از کامپیوتر به آیفون
آیتونز

آموزش انتقال موزیک از کامپیوتر به آیفون

مهدی داوری
انتشار در 3 خرداد 1402

افرادی که از محصولات شرکت اپل، به‌خصوص گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند، یکی از چالش‌ها و سؤالات مهمی که مطرح می‌کنند این است چگونه می‌توان اقدام به انتقال موزیک از کامپیوتر به آیفون کرد؟ در صورتی که قصد دارید تا از کامپیوتر به گوشی آیفون خود موزیک‌های مورد علاقه خود را انتقال دهید، می‌توانید از اپلیکیشن آیتونز استفاده کنید.

در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا به بررسی آموزش انتقال موزیک از کامپیوتر به آیفون پرداخته و به این سؤال پاسخ دهیم که چگونه از آیتونز آهنگ بریزیم.

پیش‌نیازهای لازم برای انتقال موزیک با آیتونز

پیش نیاز های انتقال عکس با آیتونز

قبل از آن که اقدام به انتقال اهنگ از ایفون به لپ تاپ با ایتونز کنید، نیاز است تا در گام اول پیش‌نیازهای لازم را فراهم کرده تا بتوانید به‌راحتی اقدام به انتقال موزیک با آیتونز کنید. پیش‌نیازهای لازم برای انتقال موزیک از کامپیوتر به آیفون شامل موارد زیر می‌شود:

۱. iTunes را نصب کنید

اولین موضوعی که برای آموزش انتقال موزیک از کامپیوتر به آیفون باید به آن توجه داشته باشید، نصب آیتونز است. برای این که آیتونز را بر روی گوشی و کامپیوتر خود نصب کنید، می‌توانید از طریق وب سایت اپل این کار را انجام دهید.

۲. آیتونز را به آخرین نسخه آپدیت کنید

یکی دیگر از پیش‌نیازهای برای انتقال موزیک با آیتونز، بروز بودن اپلیکیشن آیتونز است. برای آن که بتوانید آخرین نسخه از آیتونز را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید، در سیستم عامل مک نیاز است تا منوی Apple را انتخاب کرده و سپس App Store را انتخاب کنید. حال نیاز است تا برای نصب آخرین نسخه آیتونز بر روی سیستم عامل مک خود اقدام کنید. در کامپیوترهای ویندوزی نیاز است تا به مسیر Help > Check for Updates بروید و از این طریق اپلیکیشن آیتونز خود را آپدیت کنید. هنگامی که iTunes به‌روز شد، نیاز است تا برنامه را ببندید و دوباره آن را باز کنید.

آموزش اتصال گوشی به کامپیوتر با آیتونز

انتقال عکس از آیفون به لپ تاپ با ایتونز

همانطور که در مقاله نحوه کار با آیتونز اشاره کردیم، برای اتصال آیفون یا آیپد به کامپیوتر باید مراحل زیر را طی کرد:

آموزش اتصال گوشی به کامپیوتر با iTunes

با انجام این مراحل، گوشی شما به کامپیوتر از طریق آیتونز متصل خواهد شد. سپس می‌توانید از این طریق اقدام به انتقال اهنگ از ایفون به لپ تاپ با ایتونز کرده و یا سایر فایل‌ها را به کامپیوتر خود انتقال دهید.

انتقال موزیک با آیتونز به‌صورت خودکار

یکی از ساده‌ترین روش‌هایی که می‌توانید از طریق آن اقدام به انتقال آهنگ‌های مورد نظر خود از کامپیوتر به گوشی آیفون کنید، استفاده از روش همگام‌سازی خودکار است. اپلیکیشن iTunes به نحوی است که پس از اتصال گوشی‌تان به کامپیوتر، به شما نشان می‌دهد که چقدر فضای ذخیره‌سازی در گوشی آیفون شما باقی‌مانده است.

حتما بخوانید: آموزش انتقال عکس با ایتونز

ظرفیت و فضا باقی‌مانده را می‌توانید در پایین صفحه آیتونز مشاهده کنید. در صورتی که فضا کافی داشته باشید، می‌توانید اقدام به انتقال موزیک با آیتونز به‌صورت خودکار کنید. برای انجام این کار نیاز است تا گام‌های زیر را بردارید:

Entire music library در آیتونز

Selected playlists, artists, albums, and genres در آیتونز

شروع فرآیند انتقال آهنگ در آیتونز

با طی کردن این مراحل، فرایند انتقال موزیک با آیتونز به‌صورت خودکار انجام می‌شود و پس از اتمام فرایند انتقال، می‌توانید به آهنگ‌های مورد علاقه خود از طریق گوشی‌تان دسترسی پیدا کنید.

انتقال موزیک با آیتونز به‌صورت دستی

جا به جا کردن عکس با آیتونز به صورت دستی

اگر نمی‌خواهید نرم افزار iTunes به‌صورت خودکار آهنگ‌های موجود در کتابخانه آیتونز را به آیفون شما منتقل کند، می‌توانید به‌صورت دستی اقدام به انتقال آهنگ‌های مورد علاقه خود از طریق آیتونز کنید. این روش برای افرادی مناسب است که قصد دارند تا تنها بخشی از آهنگ‌های مورد نظر خود را از کامپیوتر به گوشی انتقال دهند. به منظور آموزش انتقال موزیک از کامپیوتر به آیفون نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

انتقال آهنگ با آیتونز به‌صورت دستی

شما می‌توانید به‌عنوان یک روش جایگزین برای کشیدن دستی آهنگ‌ها، از پلی لیست‌های iTunes استفاده کنید. در صورتی که قبلاً لیست‌های پخش iTunes را ایجاد کرده باشید، می‌توانید پلی لیست‌های مورد نظر خود را انتقال دهید تا به‌سرعت اقدام به انتقال موزیک از کامپیوتر به آیفون کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت به بررسی آموزش انتقال موزیک از کامپیوتر به آیفون پرداخته و بیان کردیم که چگونه می‌توانید به‌صورت خودکار و یا دستی اقدام به انتقال موزیک با اپلیکیشن آیتونز کنید. لازم به ذکر است که در کنار آیتونز، شما می‌توانید با استفاده از برنامه‌های چون Dropbox، Finder و… اقدام به انتقال آهنگ‌های مورد علاقه خود کنید.

منبع: lifewire.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 20 شهریور 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

آیتونز یک برنامه پخش چندرسانه‌ای است که توسط شرکت اپل ایجاد شده است. شما می‌توانید از نرم افزار آیتونز برای انتقال فایل‌های مورد علاقه خود از کامپیوتر به گوشی یا برعکس استفاده کنید.

برای انتقال دستی آهنگ از کامپیوتر به آیفون، پس از اتصال گوشی به کامپیوتر و باز کردن آیتونز باید در بالا صفحه اصلی روی گزینه Summary در پنل سمت چپ انتخاب کنید. سپس باید گزینه Manually manage music and videos را انتخاب کنید .سپس نیاز است تا آهنگ‌های مورد علاقه خود را انتخاب و آن را انتقال دهید.

برای انتقال موزیک باید گزینه Sync Library در برنامه آیتونز شما فعال باشد. سپس می‌توانید اقدام به انتقال آهنگ‌های مورد علاقه خود به آیفون کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد