فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
چگونه از استیم بازی بخریم؟
استیم

چگونه از استیم بازی بخریم؟

مهدی داوری
انتشار در 5 فروردین 1402

فروشگاه استیم یکی از برترین فروشگاه‌های دنیا برای خرید بازی‌های کامپیوتری به‌صورت دیجیتالی و آنلاین است. در صورتی که قصد دارید تا از طریق پلتفرم Steam اقدام به خرید بازی کنید، نیاز است تا به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا فرایند خرید از شبکه استیم را بدون مشکل و به‌سرعت انجام دهید. در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا به بررسی روش خرید از استیم پرداخته و در مورد آن اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

نکات مهم در هنگام خرید از Steam

نکات مهم در هنگام خرید از شبکه استیم

در ابتدا قصد داریم مورد آموزش خرید از استیم توضیحاتی را به شما ارائه دهیم، نیاز است تا به چند نکته مهم توجه داشته باشید. در وهله اول باید گفت که به‌صورت کلی برای خرید از پلتفرم استیم، کاربران سراسر دنیا می‌توانند از کارت‌های اعتباری نظیر ویزا کارت و مستر کارت استفاده کنند.

این در حالی است که به دلیل تحریم‌هایی که علیه گیمرهای ایرانی وجود دارد، شما نمی‌توانید از داخل کشور اقدام به خرید بازی از استیم کنید. در این بین، به منظور حل این مشکل و دور زدن تحریم، گیمرهای ایرانی می‌توانند از گیفت کارت‌های استیم استفاده کرده و از این طریق اقدام به خرید از شبکه استیم کنند.

همچنین اگر بخواهیم در مورد روش های خرید ارزان بازی از استیم توضیحاتی را به شما ارائه دهیم باید گفت که اگر اکانت شما مربوط به ریجن های ارزان قیمتی مثل ترکیه، روسیه و یا آرژانتین باشد، می‌توانید بازی‌ها را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید. که نیاز به تغییر ریجن استیم است. در همین راستا در ادامه پیش از بررسی آموزش خرید از استیم، در وهله اول نگاهی به فعال کردن گیفت کارت استیم پرداخته و در مورد آن توضیحاتی را به شما ارائه خواهیم کرد.

آموزش فعال کردن گیفت کارت استیم

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که چگونه از استیم خرید کنیم، در گام اول باید بعد از ایجاد اکانت استیم و خرید گیفت کارت Steam، باید حساب استیم خود را با استفاده از گیفت کارت شارژ کنید. برای فعال سازی و استفاده از گیفت کارت استیم والت، نیاز است تا گام‌های زیر را بردارید:

در صورتی که اطلاعات خود را به‌صورت درست وارد کرده باشید، اکانت استیم شما شارژ شده و می‌توانید از این پس از اعتبار اضافه شده به اکانت خود برای خرید بازی استفاده کنید.

آموزش خرید از استیم با استفاده از گیفت کارت

پس از آن که در مورد نحوه شارژ کردن اکانت استیم با استفاده از گیفت کارت توضیحاتی را به شما ارائه کردیم، حال نیاز است تا به بررسی نحوه خرید بازی از استیم توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. در صورتی که قصد دارید تا از طریق سرویس استیم، بازی‌های PC مورد علاقه خود را خریداری کنید، نیاز است تا گام‌های زیر را طی کنید:

با طی کردن این مراحل، شما می‌توانید تحریم‌های موجود علیه گیمرهای ایرانی را دور زده و پس از شارژ اکانت خود، به‌راحتی بازی‌های مورد نظر خود را از طریق اپلیکیشن استیم خریداری کنید. در صورتی که قصد دارید تا از طریق خرید گیفت کارت، اکانت استیم خود را شارژ کنید، این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید از طریق فروشگاه وب گیفت، متناسب با نیاز خود اقدام به خرید کارت هدیه استیم کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت، به بررسی نحوه استفاده از گیفت کارت و آموزش خرید از استیم، اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم. تا به راحتی بتوانید در فروشگاه Steam به خرید بپردازید.و بازی مورد علاقه خود را بخرید و نصب کنید.

منبع: getsby.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 20 شهریور 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

نحوه خرید بازی از استیم به‌صورت ارزان آن است که ریجن اکانت خود را به کشورهایی نظیر روسیه، ترکیه و یا آرژانتین تغییر دهید تا بتوانید با قیمت ارزان‌تری بازی‌های استیم را خریداری کنید.

با وجود تحریم‌ها، روش خرید از استیم برای گیمرهای ایرانی، استفاده از گیفت کارت‌های استیم است.

دیدگاه‌ها (2) آخرین نظرات کاربران
آرمان
1 بهمن 1402

یک سوال داشتم: الان من همه این مراحل رو انجام دادم(گیفت کارت خریدم ازتون بازی هم خریدم) برای دانلود باید فیلترشکن بزنم سرور هم روی کشوری باشه که به عنوان رئیس انتخاب کرده بودم؟

وب گیفت
پشتیبانی
در پاسخ به آرمان
14 بهمن 1402

سلام هنگام فعال سازی گیفت کارت ها ضروری هست اما هنگام خرید و دانلود بازی خیر ضروری نیست.

افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد