فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
شیوه تشخیص پرمیوم بودن اسپاتیفای
مقالات اسپاتیفای

شیوه تشخیص پرمیوم بودن اسپاتیفای

مهدی داوری
انتشار در 30 اردیبهشت 1402

پلتفرم اسپاتیفای یکی از برترین سرویس‌هایی است که از طریق آن می‌توانید اقدام به گوش دادن به جدیدترین موسیقی‌های روز دنیا کرده و این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به‌صورت رایگان از این سرویس استفاده کنید. در این بین، پلتفرم اسپاتیفای این امکان را به وجود آورده تا شما بتوانید با خرید اشتراک، عضو پلن Spotify پرمیوم شده و از این طریق به‌صورت کامل و بدون محدودیت از این سرویس استفاده کنید.

در این بین یکی از سؤالات مهمی که افراد در مورد سرویس اسپاتیفای مطرح می‌کنند این است که روش تشخیص پرمیوم بودن اسپاتیفای به چه نحوی است؟ به منظور بررسی این مسئله با ما در سایت وب گیفت همراه باشید تا نگاهی به نحوه تشخیص اکانت پرمیوم شده اسپاتیفای اندازیم.

از کجا بفهمیم اسپاتیفای پرمیوم است؟

تشخیص پرمیوم بودن اسپاتیفای

برای تشخیص پرمیوم بودن اسپاتیفای چندین روش پیش روی شما وجود دارد که ادامه به بررسی این روش‌ها می‌پردازیم:

۱. تشخیص اکانت پرمیوم شده اسپاتیفای از طریق Subscription

یکی از روش‌هایی که از طریق آن می‌توان بعد از پرمیوم کردن اسپاتیفای، اقدام به تشخیص پرمیوم بودن کنید، مشاهده اطلاعات در بخش Subscription است. به منظور انجام این کار نیاز است تا گام‌های زیرا بردارید:

پس از آن که مشاهده کردید که اکانتتان پرمیوم شده، حال برای مشاهده اطلاعات بیشتر در این بخش می‌توانید روی گزینه View Details کلیک کنید.

۲. تشخیص پرمیوم بودن اسپاتیفای از طریق وب سایت

از دیگر روش‌هایی که می‌توانید از طریق آن، بعد از ساخت Spotify و تهیه اکانت می توانید اقدام به تشخیص اکانت پرمیوم شده اسپاتیفای کنید، با استفاده از وب سایت اسپاتیفای است. برای انجام این کار نیاز است تا گام‌های زیر را بردارید:

با انجام این مراحل، می‌توانید از طریق مرورگر وب خود اقدام به تشخیص پرمیوم بودن اسپاتیفای کرده و وضعیت اکانت خود را چک کنید.

بهترین روش خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای

روش خرید پرمیوم اسپاتیفای

به دلیل تحریم‌های مالی، شما در داخل کشور نمی‌توانید به‌صورت مستقیم با استفاده از کارت‌های بانکی ایرانی و به‌صورت ریالی اقدام به خرید اشتراک پرمیوم کنید.در چنین شرایطی نیاز است تا از مجموعه‌های واسط داخل کشور برای دور زدن تحریم‌ها کمک بگیرید.

ما در مجموعه وب گیفت در کنار شما هستیم تا بتوانید به‌راحتی اشتراک پرمیوم اسپاتیفای را خریداری کنید. شما می‌توانید در سایت وب گیفت با توجه به بودجه و نیاز خود، اقدام به خرید گیفت کارت اسپاتیفای کرده و به‌صورت ریالی عضو پلن پرمیوم اسپاتیفای شوید. همچنین اگر سوالی در مورد اشتراک پرمیوم اسپاتیفای دارید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه وب گیفت ارتباط برقرار کرده و با کمک آن‌ها به سرعت ابهام موجود را برطرف کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت تلاش کردیم تا به‌صورت کامل به این سؤال پاسخ دهیم که از کجا بفهمیم اسپاتیفای پرمیوم است؟ بررسی موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا پس از خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای از طریق مجموعه‌های واسط، به‌سرعت اقدام به تشخیص پرمیوم بودن اسپاتیفای کرده و با خیال آسوده از اپلیکیشن اسپاتیفای استفاده کنید.

تاریخ آخرین به روزرسانی: 4 مرداد 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

برای انجام این کار باید اپلیکیشن اسپاتیفای را باز کرده و وارد حساب خود شوید. حال باید وارد صفحه اکانت اسپاتیفای خود شده و بر روی گزینه Subscription کلیک کنید. سپس می‌توانید در بخش Spotify Premium وضعیت اکانت خود را بررسی کنید.

برای رسیدن به این هدف باید در مرورگر وب وارد وب سایت https://accounts.spotify.com شوید. سپس باید وارد اکانت خود شده و به بخش overview بروید. سپس در بخش اشتراک می‌توانید وضعیت حساب خود را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد