فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
روش دانلود آهنگ از اسپاتیفای
مقالات اسپاتیفای

روش دانلود آهنگ از اسپاتیفای

مهدی داوری
انتشار در 10 خرداد 1402

در صورتی که قصد دارید تا اقدام به دانلود آهنگ از اسپاتیفای، کنید نیاز است تا به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید تا بتوانید این فرآیند به‌راحتی انجام دهید. به منظور بررسی آموزش دانلود آهنگ از اسپاتیفای (Spotify) و شیوه حذف آنها، با ما در سایت وب گیفت همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

چگونه در اسپاتیفای آهنگ دانلود کنیم؟

طریقه دانلود آهنگ از اسپاتیفای

طریقه دانلود آهنگ از پلتفرم اسپاتیفای با توجه به دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید، کمی متفاوت است. به منظور بررسی آموزش ذخیره آهنگ در اسپاتیفای در دستگاه‌های مختلف، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. نحوه دانلود آهنگ از اسپاتیفای در آیفون و اندروید

همانطور که در مقاله چگونه از اسپاتیفای استفاده کنیم؟ اشاره کردیم به منظور سیو آهنگ در Spotify موبایل، باید به این نکته توجه کنید که مسیر ذخیره آهنگ‌ها در گوشی‌های آیفون و اندروید کاملاً مشابه است. و نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

جستجو آهنگ در اسپاتیفای

گزینه دانلود آهنگ در اسپاتیفای

دانلود موفقیت آمیز آهنگ در اسپاتیفای

با طی کردن این مراحل می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را بر روی گوشی هوشمندتان دانلود کنید.

۲. نحوه سیو آهنگ در Spotify روی دسکتاپ

در صورتی که از نسخه دسکتاپ اسپاتیفای استفاده می‌کنید، این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید با فعال سازی اسپاتیفای پرمیوم، از طریق خرید کارت هدیه Spotify اقدام به دانلود آهنگ از اسپاتیفای کنید. پیش از بررسی طریقه دانلود آهنگ از اسپاتیفای بر روی دسکتاپ باید به این نکته توجه کنید که متأسفانه، نمی‌توانید محتواهای مورد علاقه خود را از طریق پخش‌کننده تحت وب اسپاتیفای دانلود کنید و برای انجام این کار باید از نسخه دسکتاپ این سرویس استفاده کنید.

به منظور دانلود آهنگ‌ها در برنامه دسکتاپ Spotify نیاز است تا گام‌های زیر را بردارید:

پلی لیست در اسپاتیفای

دانلود آهنگ در اسپاتیفای دسکتاپ

شروع فرایند دانلود آهنگ در اسپاتیفای

با انجام این کار فرایند سیو آهنگ در Spotify دسکتاپ انجام می‌شود.

نحوه حذف آهنگ‌های دانلود شده از اسپاتیفای

شیوه حذف آهنگ در اسپاتیفای

برای این که به‌صورت دستی تک به تک آهنگ‌های دانلود شده را حذف کنید، تنها کافی است تا به سراغ آهنگ مورد نظر خود بیایید و سپس پیکان سبز رنگ رو به پایین را انتخاب کنید. وقتی رنگ آن به خاکستری تبدیل شد، این یعنی آهنگ دانلود شده حذف شده است. شما می‌توانید از این روش برای حذف آهنگ از نسخه موبایل و دسکتاپ اسپاتیفای اقدام کنید.

البته این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید تمامی آهنگ‌های دانلود شده را به‌صورت یکجا پاک کنید. برای انجام این کار نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

تنظیمات اسپاتیفای

تنظیمات حافظه اسپاتیفای

حذف آهنگ های دانلود شده در اسپاتیفای

با انجام این کار، می‌توانید تمامی آهنگ‌های دانلود شده را از دستگاه خود حذف کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب تلاش کردیم تا به بررسی شیوه دانلود از اسپاتیفای نگاهی انداخته و بیان کنیم که چگونه می‌توانید به‌راحتی بر روی دستگاه‌های مختلف همچون گوشی و لپ تاپ، آهنگ مورد علاقه خود را در اپلیکیشن اسپاتیفای دانلود و به‌صورت آفلاین به آن دسترسی پیدا کنید. همچنین در مورد محدودیت‌های سرویس اسپاتیفای و نحوه پاک کردن محتواهای دانلود شده نیز صحبت کردیم.

منبع: headphonesty.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 20 شهریور 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

بروز مشکل در اتصال به اینترنت، کمبود فضای ذخیره‌سازی دستگاه، فعال بودن برنامه‌های صرفه‌جویی در باتری، به پایان رسیدن محدودیت 10000 آهنگ برای دانلود، اتمام اشتراک پرمیوم و... از مهم‌ترین دلایلی است که باعث می‌شود تا نتوانید آهنگ دانلود کنید.

برای مشاهده تمام آهنگ‌های دانلود شده باید در اپلیکیشن اسپاتیفای، به تب Your Library بروید. روی فیلتر بالا صفحه بر روی گزینه Downloaded بزنید تا فایل‌های دانلود شده را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد