فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
چرا در گوگل پلی این مورد برای خرید در منطقه‌تان در دسترس نیست؟
گوگل

چرا در گوگل پلی این مورد برای خرید در منطقه‌تان در دسترس نیست؟

مهدی داوری
انتشار در 29 مهر 1402

در صورتی که قصد دارید تا بازی و یا نرم‌افزاری را از طریق فروشگاه گوگل پلی خریداری کنید، ممکن است با پیام خطا و ارور this item is unavailable in your country مواجه شوید. این خطا نشان می‌دهد که در منطقه‌ای که هستید، نمی‌توانید برای دانلود یا خرید محتوا اقدام کنید. در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا به این سؤال پاسخ دهیم که چرا در گوگل پلی این مورد برای خرید در منطقه‌تان در دسترس نیست و برای رفع این مشکل نیاز است تا چه کارهایی را انجام دهید.

علت مشکل This item is unavailable in your country

دلیل این مورد برای خرید در منطقه تان در دسترس نیست

سرویس گوگل پلی یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های مخصوص اندروید در جهان است که کاربران می‌توانند از طریق آن به طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و سایر محتواها دسترسی پیدا کنند. با این حال، گاهی اوقات ممکن است در هنگام دانلود یا خرید از فروشگاه گوگل پلی با پیام و ارور this item is unavailable in your country مواجه شوید. این خطا به آن معنا است که این مورد برای خرید در منطقه‌تان در دسترس نیست. در واقع این خطا یعنی به دلایل مختلف، شما نمی‌توانید در ریجن و منطقه‌ای که هستید، این محتوا را دانلود یا خریداری کنید.

چگونه برنامه‌هایی که در کشور قابل‌دسترسی نیست را دانلود کنیم؟

برنامه گوگل پلی

در صورتی که قصد دارید تا برای حل مشکل this item is unavailable in your country اقدام کنید، برای انجام این کار نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

1. بررسی محدودیت‌های منطقه‌ای

اولین کاری که باید انجام دهید، بررسی محدودیت‌های منطقه‌ای محصول مورد نظر است. برخی از برنامه‌ها و بازی‌ها فقط در مناطق خاصی در دسترس هستند. برای بررسی محدودیت‌های منطقه‌ای یک محصول، می‌توانید به صفحه آن در گوگل پلی بروید و روی Regional availability بزنید. سپس می‌توانید از این طریق مشاهده کنید که علت محدودیت‌های منطقه‌ای چیست و در کدام مناطق می‌توانید این محتواها را بدون مشکل دانلود یا خریداری کنید.

2. تغییر منطقه و ریجن حساب گوگل

اگر محصول مورد نظر در منطقه شما در دسترس نیست، شما می‌توانید با تغییر کشور گوگل پلی خود، آن را خریداری یا دانلود کنید. برای تغییر منطقه و ریجن حساب گوگل، نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

در نهایت برای تغییر ریجن، روی گزینه Save بزنید.

3. استفاده از برنامه‌های تغییردهنده آی پی و  VPN

اگر به هر دلیلی نمی‌توانید به تغییر ریجن در گوگل پلی بپردازید، می‌توانید برای حل مشکل خود، از برنامه‌های VPN برای تغییر آدرس IP خود استفاده کنید. برنامه‌های VPN می‌تواند به شما کمک کند تا با تغییر آی پی، به دور زدن تحریم گوگل پلی بپرازید و از طریق ریجن های دیگر برای دانلود و خرید آیتم‌های مورد نظر خود اقدام کنید. البته پس از تغییر آی پی نیاز است تا حتماً کش برنامه گوگل پلی را پاک کرده و سپس وارد فروشگاه گوگل پلی شوید.

4. دانلود و خرید محتوا از سایر فروشگاه‌ها

اگر تمام روش‌های را امتحان کردید و باز هم نتوانستید مشکل را حل کنید، باید به این نکته توجه کنید که گوگل پلی تنها فروشگاهی نیست که از طریق آن می‌توانید محتواهای مورد نظر خود را دانلود کنید. در واقع شما می‌توانید از سایر فروشگاه‌ها، برای خرید آیتم‌های مورد نظر خود اقدام کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت، به این سؤال پاسخ دادیم که چرا در گوگل پلی این مورد برای خرید در منطقه‌تان در دسترس نیست؟ بررسی موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید اقدام به رفع ارور this item is unavailable in your country کنید.

منبع: cybernews.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 5 آبان 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

ارور this item is unavailable in your country یعنی نمی‌توانید این محتوا را دانلود کنید. به دلایل مختلفی ممکن است بعضی از برنامه‌ها و بازی‌ها در گوگل پلی در ریجن شما در دسترس نباشد.

شما می‌توانید با تغییر ریجن حساب خود در گوگل و یا استفاده از برنامه‌های تغییردهنده آی پی، این ارور را برطرف کنید و بازی‌ها و برنامه‌هایی که علاقه‌مند هستید را دانلود کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد