فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
حل مشکل گیفت کارت گوگل پلی
گوگل

حل مشکل گیفت کارت گوگل پلی

مهدی داوری
انتشار در 14 آبان 1402

گوگل پلی (Google Play) به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند از طریق آن برای خرید و دانلود فیلم، بازی و حتی کتاب اقدام کنید. ایرانیان برای خرید از فروشگاه گوگل پلی، از گیفت کارت گوگل پلی استفاده می‌کنند. با این حال ممکن است با مشکل ردیم گیفت کارت Google Play مواجه شوید.

در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا در مورد رفع خطاهای گیفت کارت گوگل پلی صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

مشکل ردیم گیفت کارت Google Play

گیفت کارت Google Play

یکی از مشکلاتی که ممکن است در هنگام ردیم گیفت کارت گوگل پلی با آن مواجه شوید، نمایش خطا Google play card error we need more information to redeem this gift card است.

اگر بخواهیم شما را با دلایل مشکل ردیم گیفت کارت Google Play آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حتما بخوانید: چگونه کد گوگل پلی را فعال کنیم؟

رفع مشکل گیفت کارت گوگل پلی

رفع مشکل گیفت کارت گوگل پلی

اگر بخواهیم شما را با روش رفع خطاهای گیفت کارت گوگل پلی آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای پیام دادن به تیم پشتیبانی فروشگاه گوگل پلی نیاز است تا کد گیفت کارت خود را برای کارشناسان ارسال کنید. اگر گیفت کارت فیزیکی دارید، یک کپی واضح از تصاویر جلو و پشت گیفت کارت را برای تیم پشتیبانی گوگل پلی ارسال کنید. پس از چند روز، کارشناسان گوگل پلی پیام شما را بررسی کرده و با شما ارتباط برقرار می‌کنند.

حتما بخوانید: رفع خطای گوگل پلی

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت، شما را با علت مشکل ردیم گیفت کارت Google Play آشنا کرده و بیان کردیم که چه روش‌هایی برای رفع مشکل گیفت کارت گوگل پلی وجود دارد. همان‌طوری که مشاهده کردید، این خطا به علت بروز مشکل برای گیفت کارت رخ می‌دهد و برای حل آن نیاز است تا مطمئن شوید که کد گیفت کارت شما درست باشد و آی پی دستگاه شما با ریجن گیفت کارت یکی باشد.

منبع: prestmit.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 14 آبان 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

اگر گیفت کارت شما فعال نباشد، کد گیفت کارت نامعتبر یا نادرست باشد، گیفت کارت شما یک بار استفاده شده و یا ریجن گیفت کارت با ریجن اکانت متفاوت است، با خطا Google play card error we need more information to redeem this gift card مواجه می‌شوید.

برای رفع خطاهای گیفت کارت گوگل پلی باید مطمئن شوید که کد گیفت کارت شما درست باشد و به‌درستی آن را وارد کرده باشید. همچنین مطمئن شوید که ریجن گیفت کارت با ریجن اکانت شما یکسان باشد. در اکثر مواقع می‌توانید از این طریق اقدام به رفع مشکل گیفت کارت گوگل پلی کنید.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد