فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
معرفی ربات تلگرام چت جی پی تی
چت جی پی تی

معرفی ربات تلگرام چت جی پی تی

مهدی داوری
انتشار در 25 خرداد 1402

اگر در سایر نقاط دنیا باشید، می‌توانید به‌راحتی با یک شماره موبایل و ایمیل در ربات چت جی پی تی ثبت‌نام کنید. این در حالی است که کشور ایران جز کشورهایی است که از سوی شرکت OpenAI تحریم شده و شما نمی‌توانید با شماره‌های داخل کشور در این ربات ثبت‌نام کنید. برای حل این مشکل روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از بهترین روش‌ها استفاده از ربات تلگرام چت جی پی تی است.

در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا شما را با ربات‌های ChatGPT در تلگرام آشنا کرده و بیان کنیم که چگونه می‌توانید با استفاده از ربات‌های تلگرام chatGPT بدون نیاز به ثبت‌نام از این سرویس استفاده کنید.

نحوه ایجاد بات هوش مصنوعی تلگرام

نحوه ایجاد بات هوش مصنوعی تلگرام

یکی از ویژگی‌هایی ربات چت جی پی تی دارد این است که شرکت OpenAI، api آن را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. این ویژگی باعث شده تا برنامه‌نویس‌ها بتوانند به‌راحتی از api این سرویس استفاده کرده و اقدام به ایجاد نرم‌افزارها و چت‌بات‌هایی کنید که از قدرت ChatGPT استفاده می‌کنند.

این ویژگی بسیار مهم باعث شده تا شاهد ایجاد بات‌های ChatGPT در تلگرام هستیم که از قدرت این سرویس استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از ربات تلگرام چت جی پی تی، تحریم‌ها را دور زده و به‌راحتی از این سرویس استفاده کنید.

بهترین ربات‌های ChatGPT در تلگرام

بهترین ربات‌های چت جی پی تی در تلگرام

به منظور استفاده از ربات تلگرام چت جی پی تی نیاز است تا تنها یک اکانت تلگرام داشته باشید. سپس می‌توانید به یکی از ربات‌های ChatGPT در تلگرام وصل شده و از قابلیت‌های این ربات استفاده کنید. از بهترین ربات‌های تلگرام chatGPT بدون نیاز به ثبت‌نام در چت جی پی تی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. ربات JWGPT3_bot

یکی از بات‌هایی که می‌توانید از آن برای اتصال به سرویس چت جی پی تی در تلگرام استفاده کنید، ربات JWGPT3_bot است. برای دسترسی و استفاده از این ربات تلگرام چت جی پی تی نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

این ربات به نحوی است که برای استفاده از آن تنها نیاز است تا به زبان انگلیسی سؤالات خود را بپرسید. برای حل این مشکل نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

ربات JWGPT3_bot در تلگرام

نکته مهمی که باید بدانید این است که از آن جایی که سؤالات شما به‌صورت فارسی در این کانال به‌صورت عمومی درج می‌شود، همه افرادی که عضو آن هستند، می‌توانند سؤالات شما را ببینند.

2. ربات GPT4Telegrambot

یکی دیگر از ربات‌هایی که می‌توانید از آن برای دسترسی به چت جی پی تی بدون نیاز به ثبت‌نام استفاده کنید، ربات GPT4Telegrambot است. ویژگی مهمی که این ربات ChatGPT در تلگرام دارد این است که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین شما می‌توانید سؤالات خود را به‌صورت پیوسته و پشت سر هم از این ربات بپرسید و چت جی پی تی با توجه به سؤالات قبلی، به شما پاسخ‌های بهتری می‌دهد. برای دسترسی به این ربات و استفاده از آن باید مراحل زیر را طی کنید:

ربات GPT4Telegrambot در تلگرام

نکته مهمی که باید بدانید این است که این ربات به شکلی است که تنها می‌توانید روزانه ۳۰ سؤال از آن بپرسید. اگر بخواهید تعداد سؤالات خود را افزایش دهید، می‌توانید پرمیوم و پولی آن را خریداری کنید.

3. ربات ChatGPT_BIArobot

از دیگر ربات‌هایی که می‌توانید از آن برای دسترسی به چت جی پی تی در تلگرام استفاده کنید، ChatGPT_BIArobot است. این ربات توسط برنامه‌نویس‌های روسی ایجاد شده است. در واقع پس از حمله روسیه به اوکراین و اعمال تحریم‌ها علیه این کشور، دسترسی کاربران روسی به این سرویس نیز به‌صورت مستقیم محدود شده است. برای استفاده از این ربات نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

ربات ChatGPT_BIArobot

نکته مهمی که باید بدانید این است که این ربات از زبان فارسی به خوبی پشتیبانی نمی‌کند و پیشنهاد ما این است که سؤالات خود را به زبان انگلیسی از این ربات بپرسید تا بتوانید جواب‌های خوبی دریافت کنید.

4. ربات OpenAiChat_bot

ربات دیگری که می‌توانید از آن در تلگرام استفاده کنید، ربات OpenAiChat_bot است. برای استفاده از این ربات نیاز است تا مراحل زیر را طی کنید:

ربات OpenAiChat_bot

برای این که بتوانید جواب سؤالات خود را به شکل خوبی دریافت کنید، بهتر است تا به زبان انگلیسی با این ربات چت کنید، چرا که این بات زبان فارسی را به خوبی درک نمی‌کند و ممکن است جواب‌های اشتباهی به شما بدهد.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت وب گیفت، شما را با چند تا از برترین ربات تلگرام چت جی پی تی آشنا کرده و بیان کردیم که چگونه می‌توانید با استفاده از بات هوش مصنوعی تلگرام، تحریم‌های هوش مصنوعی چت جی پی تی را دور بزنید. بررسی موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید از طریق تلگرام به این ربات دسترسی پیدا کرده و از آن استفاده کنید.

منبع: mpost.io

تاریخ آخرین به روزرسانی: 27 خرداد 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

به خاطر تحریم‌ها، شما نمی‌توانید از شماره‌های داخل کشور برای دسترسی به این چت بات استفاده کنید.

در تلگرام شاهد بات‌هایی هستیم که از طریق API به چت جی پی تی متصل هستند و می‌توانید از طریق این بات‌ها، از ChatGPT سؤال بپرسید.

ربات‌های JWGPT3_bot، GPT4Telegrambot، ChatGPT_BIArobot و OpenAiChat_bot برخی از بهترین بات‌های تلگرام برای استفاده از چت جی پی تی هستند.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد