فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
برنامه چت جی پی تی برای گوشی
چت جی پی تی

برنامه چت جی پی تی برای گوشی

مهدی داوری
انتشار در 12 اسفند 1401

ChatGPT یک چت بات است که در ماه‌های اخیر به واسطه قدرت بالایی که در پاسخ‌دهی به سؤالات دارد، توانسته تبدیل به یکی از بهترین هوش مصنوعی‌های اینترنتی شود و عملاً طوفانی را در فضا اینترنت به وجود بیاورد.

شما می‌توانید با اجرا ربات ChatGPT اقدام به نوشتن محتواهای جدید کرده و یا حتی با استفاده از این ربات برنامه‌ نویسی کنید. با این حال، این ربات محدودیت‌های مختلفی دارد. یکی از محدودیت اصلی این چت بات هوشمند آن است که فقط می‌توانید از طریق وب سایت رسمی آن به این ربات دسترسی پیدا کنید. به همین دلیل در صورتی که قصد دارید تا چت جی پی تی برای گوشی را نصب کنید، نیاز است تا به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید.

در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا شما را با نحوه نصب ChatGPT بر روی موبایل آشنا کرده و بیان خواهیم کرد که نحوه استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT بر روی گوشی موبایل چگونه است. به منظور پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

نحوه استفاده از وب سایت چت جی پی تی در موبایل

نحوه استفاده از وب سایت ChatGPT در اندروید و آیفون

در صورتی که قصد دارید تا اقدام به نصب ChatGPT بر روی آیفون یا گوشی اندروید کنید، باید به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که کمپانی اوپن آی ای به‌عنوان سازنده این ربات AI، هیچ برنامه رسمی برای آن ایجاد نکرده است که از طریق آن بتوانید در دستگاه‌های اندروید و iOS به‌صورت اختصاصی از این ربات استفاده کنید.

به همین دلیل است که تنها راه برای استفاده از بات چت جی پی تی بر روی گوشی موبایل، استفاده از مرورگر گوشی و دسترسی به وب سایت چت جی پی تی است. اگرچه دسترسی به این ربات از این طریق کار سختی است، با این حال متاسفانه تنها روشی که می‌توانید از طریق این ربات به آن دسترسی پیدا کنید، روش بیان شده است.

حال اگر بخواهیم در مورد نحوه استفاده از چت جی پی تی برای گوشی صحبت کنیم باید گفت که برای انجام این کار نیاز است تا مرورگر وب را در تلفن همراه خود باز کنید. پیشنهاد ما این است که از مرورگر گوگل کروم برای انجام این کار استفاده کنید.

برای استفاده از چت جی پی تی بر روی گوشی موبایل نیاز است تا در نوار آدرس مرورگر خود آدرس chat.openai.com را وارد کنید تا بتوانید به وب سایت رسمی ChatGPT دسترسی پیدا کنید.

پس از باز شدن این وب سایت، تنها کافی است تا روی دکمه Try ChatGPT بزنید.

وب سایت اوپن آی ای

در صورتی که برای اولین بار وارد وبسایت ChatGPT می‌شوید، نیاز است تا اقدام به ساخت اکانت کنید. اگر قبلاً اکانت چت جی پی تی ساخته باشید، می‌توانید روی دکمه Log in بزنید. سپس باید آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و روی Continue بزنید. با انجام این کار شما می‌توانید به ربات چت جی پی تی بر روی دستگاه خود دسترسی پیدا  کرده و از این طریق سؤالات خود را از این ربات بپرسید.

صفحه لاگین وبسایت OpenAI

چنانچه با پنل اوپن آی ای آشنا نیستید و احساس سردرگمی می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع حتما مقاله نحوه استفاده از چت جی پی تی را مطالعه کنید.

نحوه ایجاد اپلیکیشن موبایل چت جی پی تی به صورت تحت وب

نحوه ایجاد اپلیکیشن موبایل چت جی پی تی به صورت تحت وب

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که امروزه در گوشی‌های اندرویدی و iOS شما می‌توانید برای وب اپلیکیشن‌های مختلفی که از طریق مرورگر بر روی گوشی خود می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید، میانبر ساخته و از این طریق مثل یک اپلیکیشن موبایل به امکانات ChatGPT استفاده کنید.

نحوه ایجاد برنامه میانبر برای ربات Chat GPT در اندروید

نصب ChatGPT بر روی موبایل اندروید

در حالی که فرایند دسترسی به ربات ChatGPT در تلفن همراه شما ساده است و می‌توانید از طریق مرورگر به آن دسترسی پیدا کنید، با این حال باز کردن مداوم مرورگر برای دسترسی به این ربات می‌تواند برای شما خسته‌کننده باشد. این در حالی است که شما می‌توانید با ساخت یک میانبر سریع برای برنامه ChatGPT در صفحه اصلی گوشی خود، مثل یک اپلیکیشن از آن استفاده کنید.

برای انجام این کار نیاز است تا وقتی اقدام به اجرا ربات چت جی پی تی بر روی گوشی موبایل خود می‌کنید، نیاز است تا در مرورگر گوگل کروم روی آیکون سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالا اپلیکیشن کروم بزنید و سپس روی گزینه Add to home screen button بزنید.

اد کردن شورت کات ChatGPT در کروم اندروید

سپس می‌توانید در بخش بعدی مشخص کنید که قصد دارید تا چه نامی را برای وب اپلیکیشن ChatGPT انتخاب کنید. سپس برای اضافه کردن آن نیاز است تا Add بزنید. سپس صفحه وب ربات چت جی پی تی به شکل یک ویجت به صفحه شما اضافه می‌شود و می‌توانید به‌سرعت از این طریق به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

اضافه کردن کردن شورت کات ChatGPT در کروم اندروید

اکنون می‌توانید از این طریق اقدام به نصب ChatGPT بر روی موبایل کرده و هر زمانی که قصد دارید تا از این ربات استفاده کنید، نیاز است تا به صفحه اصلی خود بروید و بر روی میانبر ChatGPT بزنید.

شورت کات ربات چت جی پی تی در گوشی اندروید

نحوه ایجاد میانبر برای هوش مصنوعی ChatGPT در آیفون

نحوه ایجاد میانبر برای هوش مصنوعی ChatGPT در آیفون

از آن جایی که مراحل دسترسی به وب سایت ChatGPT برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS یکسان است، ما از آن صرف‌نظر کرده‌ایم. با این حال، مراحل ایجاد میانبر در سیستم عامل iOS متفاوت است. در صورتی که قصد دارید تا یک میانبر برای ربات Chat GPT در آیفون خود ایجاد کنید، نیاز است تا وب سایت ChatGPT را در اپلیکیشن Safari باز کنید.

سپس باید روی نماد اشتراک‌گذاری در پایین صفحه Safari بزنید. از منوی ظاهر شده نیاز است تا روی گزینه Add to Home Screen بزنید. سپس می‌توانید نام میانبر اپلیکیشن چت جی پی تی را در این صفحه تغییر داده و سپس روی گزینه Add بزنید.

با انجام این کار می‌توانید مشاهده کنید که میانبر برنامه وب ChatGPT در صفحه اصلی گوشی آیفون شما به وجود می‌آید. از طریق این میانبر می‌توانید دفعه بعدی که قصد دارید تا به‌سرعت از وب سایت ChatGPT بازدید کنید، از این استفاده کنید.

اپلیکیشن‌های مشابه ChatGPT برای گوشی موبایل

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شرکت OpenAI تلاش کرده تا API ربات چت جی پی تی را در اختیار برنامه‌نویسان قرار دهد. دسترسی به API ها باعث شده تا برنامه‌نویسان بتوانند ربات‌هایی با استفاده از تکنولوژی چت جی پی تی ایجاد کنند. که موارد زیر نمونه ای از این برنامه ها می‌باشد:

در همین راستا در ادامه شما را با اپلیکیشن‌های تخصصی اندروید و iOS آشنا خواهیم کرد که مشابه چت جی پی تی است و عملکرد مشابهی دارد. تا به راحتی به نصب چت جی پی تی بپردازید.

حتما بخوانید: معرفی ربات تلگرام چت جی پی تی

Alissu یک چت بات است که مستقیماً از API GPT-3 OpenAI استفاده می‌کند.

۱) Alissu

Alissu یک چت بات است که مستقیماً از OpenAI GPT-3 API استفاده می‌کند. این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن‌های چت بات است که در فروشگاه Google Play می‌توانید آن را دانلود و از آن استفاده کنید. بهترین ویژگی که ربات Alissu دارد این است که برای استفاده از آن نیازی به ثبت‌نام یا ورود به سیستم نیست. شما می‌توانید به سادگی برنامه را نصب کرده و از این چت بات استفاده کنید.

ویژگی مهمی که Alissu دارد این است که به همه نوع درخواست‌ها به‌راحتی پاسخ می‌دهد و تأخیر کمی بین پاسخ‌ها دارد. این برنامه حتی دارای ورودی میکروفون داخلی است و می‌توانید به‌صورت صوتی با آن صحبت کنید. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که استفاده از این برنامه رایگان است.

چت جی پی تی Rapid چت بات قدرتمندی است که رابط کاربری ساده‌ای دارد و دسترسی به ربات چت جی پی تی را در گوشی فراهم می‌کند.

۲) Rapid ChatGPT

یکی دیگر از برنامه‌هایی که از API OpenAI استفاده می‌کند، Rapid ChatGPT است. چت جی پی تی Rapid چت بات قدرتمندی است که رابط کاربری ساده‌ای دارد. با این حال، برای استفاده از چت بات Rapid ChatGPT نیاز است تا حساب کاربری ایجاد کنید. پس از ورود به سیستم، می‌توانید از هوش مصنوعی برای اهداف مختلف استفاده کنید.

نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که Rapid ChatGPT پاسخ‌ها را با سرعت پایین‌تری از وب سایت ChatGPT ارائه می‌دهد. همچنین برنامه Rapid ChatGPT دارای سیستم گیمیفیکیشن است، به این معنا که با تماشای تبلیغات به شما سکه می‌دهد و می‌توانید برای پاسخ دادن به سؤالات خود را از این سکه‌ها استفاده کنید.

برنامه Genie، دسترسی به هوش مصنوعی ChatGPT را بر روی آیفون فراهم می‌کند.

۳) Genie

در صورتی که قصد دارید تا به سراغ یک برنامه مشابه ChatGPT در سیستم عامل iOS بروید که محدودیت‌های آن را نداشته باشد، می‌توانید از Genie استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که ربات Genie یک برنامه پولی است و برای استفاده از آن باید اشتراک Genie را خریداری کنید. البته شما می‌توانید 3 روز به‌صورت رایگان از این برنامه استفاده کنید.

برنامه PocketAI ChatBOT

۴) PocketAI ChatBOT

یکی دیگر از برنامه‌های پولی مشابه ChatGPT که می‌توانید به جای چت جی پی تی برای گوشی از آن استفاده کنید، PocketAI است. مانند سایر چت‌بات‌های قدرتمند موجود، PocketAI به نحوی ساخته شده است که می‌تواند به سؤالات شما سریعاً پاسخ دهد. همچنین شما می‌توانید از این ربات برای پاسخ دادن به سوالات، نوشتن اشعار، حل معماها و… استفاده کنید.

جمع‌ بندی

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با نحوه دسترسی به چت جی پی تی برای گوشی آشنا کرده و بیان کنیم که چگونه می‌توانید اقدام به نصب ChatGPT بر روی موبایل کنید. توجه به نکات گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید اقدام به اجرا ربات چت جی پی تی بر روی دستگاه خود کنید. در انتها این مطلب نیز شما را با چت‌بات‌های مخصوص اندروید و iOS آشنا کردیم که می‌توانید از آن به جای چت جی پی تی برای گوشی استفاده کنید.

منبع: theinsaneapp.com

تاریخ آخرین به روزرسانی: 13 آبان 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

خیر برای استفاده از چت جی پی تی بر روی گوشی موبایل نیاز است تا از طریق مرورگر وب به این ربات دسترسی پیدا کنید.

به دلیل آن که چت جی پی تی به جای نسخه اختصاصی برای گوشی دارای نسخه وب اپلیکیشن است، با ساختن میانبر در گوشی، می‌توانید آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید.

چت‌بات‌های PocketAI ChatBOTT، Genie ، Rapid ChatGPT و Alissu از بهترین ربات‌هایی هستند که مشابه چت جی پی تی بوده و می‌توانید آن را بر روی گوشی‌های اندروید و iOS نصب کنید.

دیدگاه‌ها (4) آخرین نظرات کاربران
موسوی
3 خرداد 1402

سلام چرا برای من لینک باز نمیکنه میگه بلاک هستین

وب گیفت
پشتیبانی
در پاسخ به موسوی
6 خرداد 1402

سلام باید از طریق فیلترشکن باز کنید.

علی
23 اردیبهشت 1402

سلام برای شماره موبایل ایران سرویس نمیده برای ثبت نام چیکار باید کرد

وب گیفت
پشتیبانی
در پاسخ به علی
29 اردیبهشت 1402

سلام بزودی خرید این سرویس رو در وب گیفت فعال می کنیم که می تونید به راحتی این سرویس را خریداری کنید.

افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد