فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
فروشگاه گیفت کارت وب گیفت
تخفیف‌های زمان‌دار
همه چیز در مورد اشتراک پرمیوم Individual اسپاتیفای
مقالات اسپاتیفای

همه چیز در مورد اشتراک پرمیوم Individual اسپاتیفای

مهدی داوری
انتشار در 8 اردیبهشت 1402

اسپاتیفای یک سرویس پخش و استریم موسیقی دیجیتال و آنلاین است که برای علاقه‌مندان به موسیقی جز بهترین اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها به حساب می‌آید. در واقع طراحی اپلیکیشن اسپاتیفای به نحوی است که در آن می‌توانید به جدیدترین موسیقی‌های روز دنیا، لیست کامل آهنگ‌های خواننده موردعلاقه‌تان، پادکست‌ها و موزیک ویدئوهای مختلفی دسترسی پیدا کنید. اگر چه اپلیکیشن اسپاتیفای رایگان است، با این حال کاربران رایگان با محدودیت‌های مختلفی مواجه هستند و برای از بین بردن این محدودیت‌ها نیاز است تا اقدام به فعال سازی اشتراک پرمیوم اسپاتیفای کنید.

 در همین راستا در این مطلب از سایت وب گیفت قصد داریم تا نگاهی به اشتراک پرمیوم Individual انداخته و در مورد کاربرد اکانت شخصی اسپاتیفای پرمیوم توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

اشتراک پرمیوم Individual اسپاتیفای چیست؟

اشتراک پرمیوم Individual اسپاتیفای یک پلن اسپاتیفای پرمیوم است که به شما امکان می‌دهد تا به محتوای صوتی و تصویری پربازدید و پرطرفدار این سرویس دسترسی داشته باشید. با این پلن، شما می‌توانید به طور نامحدود به آهنگ‌ها و پادکست‌ها دسترسی داشته باشید، موزیک‌های مورد علاقه خود را دانلود کرده و بدون تبلیغات در موسیقی گوش دهید. همچنین با این پلن، شما می‌توانید محتوای خود را بر روی دستگاه‌های مختلفی که به حساب اسپاتیفای خود متصل کرده‌اید، همگام‌سازی کنید. پلن Individual برای یک نفر و یک دستگاه طراحی شده است و هزینه آن به صورت ماهیانه دریافت می‌شود.

قیمت اشتراک پرمیوم Individual

صورت کلی برای آن که بتوانید اشتراک پرمیوم Individual را خریداری کرده و عضو این سرویس شوید، نیاز است تا در ماه 9.99 دلار پرداخت کنید. به‌صورت کلی افرادی که قصد دارند تا به‌صورت تک نفره عضو سرویس پرمیوم اسپاتیفای شوند، نیاز است تا اقدام به خرید پلن individual اسپاتیفای کنند. همچنین لازم به ذکر است که با خرید این اشتراک، می‌توانید به نسخه پرمیوم اسپاتیفای از طریق دستگاه‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و با خیال آسوده از این سرویس استفاده کنید.

مزایا اکانت شخصی اسپاتیفای Individual

مزایا و کاربرد اکانت شخصی اسپاتیفای Individual

از مهم‌ترین ویژگی‌های پلن پرمیوم اسپاتیفای، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اگر بخواهیم شما را به‌صورت کامل با مزایا پلن individual اسپاتیفای آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. امکان اسکیپ کردن آهنگ به‌صورت نامحدود

در صورتی که اکانت اسپاتیفای رایگان داشته باشید، در طول روز تعداد محدودی اسکیپ برای شما وجود خواهد داشت و در واقع تنها می‌توانید چند آهنگ را رد کرده و به آن‌ها گوش ندهید. این در حالی است که اگر شما اقدام به خرید اشتراک پرمیوم Individual کنید، می‌توانید به‌راحتی هر تعداد آهنگی را که می‌خواهید رد کرده و به‌صورت نامحدود اقدام به اسکیپ کنید.

۲. حذف محدودیت‌های جغرافیایی

به‌صورت جهانی اپلیکیشن اسپاتیفای به نحوی ساخته شده است که افرادی که از سرویس رایگان این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، اگر قصد دارند تا از کشور خود خارج شده و به کشور دیگری سفر کنند، نیاز است تا از بخش تنظیمات اکانت خود، پیش از سفر کشور حسابشان را تغییر دهند تا بتوانند بدون مشکل از این اپلیکیشن استفاده کنند.

 این مشکل و محدودیت برای کاربران ایرانی بسیار سخت‌تر است. در واقع از آن جایی که هم اسپاتیفای از داخل کشور فیلتر و هم به‌صورت جهانی محدودیت‌هایی را برای کاربران ایرانی در نظر گرفته است، به همین دلیل برای استفاده از این برنامه نیاز است تا از برنامه‌های تغییر دهنده IP استفاده کنید.

در چنین شرایطی اگر هر بار IP دستگاه شما یک کشور را نشان دهد، اسپاتیفای به شما اجازه ورود به اکانت تان را نمی‌دهد. به منظور حل این مشکل هم می‌توانید اقدام به تهیه اشتراک پرمیوم Individual کنید. با خرید این اشتراک محدودیت‌های جغرافیایی اسپاتیفای برای شما از بین خواهد رفت و می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید.

۳. امکان استفاده از اسپاتیفای بدون پخش آگهی

کاربرانی که از نسخه رایگان اپلیکیشن اسپاتیفای استفاده می‌کنند، باید پس از گوش دادن به چند آهنگ، به یک یا چند تبلیغ و آگهی گوش دهند. این مسئله می‌تواند تجربه استفاده از اسپاتیفای را برای شما سخت کند. و در واقع شاید یکی از اصلی ترین مزیت های پلن های اسپاتیفای پرمیوم، بخصوص Individual حذف آگهی باشد. در واقع اگر شما هر یک از اشتراک‌ها این سرویس، مثل اشتراک پرمیوم Individual را خریداری کنید، می‌توانید بدون پخش آگهی به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش دهید.

۴. دسترسی نامحدود به آهنگ‌ها

برخی از آهنگ‌های موجود در اپلیکیشن اسپاتیفای به نحوی هستند که تنها در دسترس کاربرانی قرار می‌گیرد که عضو سرویس پرمیوم این اپلیکیشن باشند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که برای دسترسی کامل به این اپلیکیشن و ساخت پلی لیست در اسپاتیفای اقدام به فعال سازی پلن پرمیوم Individual کنید.

۵. امکان دانلود آهنگ و استفاده آفلاین از اسپاتیفای

افرادی که به‌صورت رایگان از سرویس اسپاتیفای استفاده می‌کنند، نیاز است تا همواره به اینترنت متصل باشند تا بتوانند به آهنگ‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند. این در حالی است که یکی از مزایا و کاربرد اکانت شخصی اسپاتیفای پرمیوم، امکان استفاده از این سرویس به‌صورت آفلاین است. در واقع شما می‌توانید اقدام به دانلود آهنگ از اسپاتیفای کرده و در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید، به‌راحتی به این آهنگ‌ها دسترسی پیدا کنید.

حتما بخوانید: اسپاتیفای چقدر اینترنت مصرف می‌کند؟

البته یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر آهنگی را دانلود کنید، فایل آن به‌صورت مستقیم در دستگاه شما ذخیره نخواهد شد و اگر اشتراک پرمیوم Individual به پایان برسد، دیگر نمی‌توانید به فایل‌های دانلود شده دسترسی پیدا کنید و برای دسترسی مجدد باید دوباره عضو پلن پرمیوم اسپاتیفای شوید.

۶. کیفیت صدای بهتر

از دیگر مزایا خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای، امکان گوش دادن به آهنگ‌ها با کیفیت بالاتر است. به‌صورت کلی پلن پرمیوم اسپاتیفای کیفیت صدای بهتری را نسبت به نسخه رایگان ارائه می‌دهد. در صورتی که از اسپاتیفای رایگان استفاده کنید، حداکثر کیفیت و نرخ بیتی که می‌توانید پخش کنید، 128 کیلوبیت در ثانیه در نسخه تحت وب و 160 کیلوبیت در ثانیه در نسخه موبایل و دسکتاپ است. این در حالی است که با خرید پلن individual اسپاتیفای می‌توانید به کیفیت 256 کیلوبیت در ثانیه در نسخه تحت وب و به کیفیت 320 کیلوبیت در ثانیه در نسخه دسکتاپ و موبایل دسترسی پیدا کنید.

۷. امکان استفاده از اسپاتیفای Connect

اگر جز کاربرانی هستید که از بلندگوها و اسپیکرها برای پخش آهنگ استفاده می‌کنید، پیشنهاد ما این است که حتماً عضو پلن individual اسپاتیفای شوید، چرا که با عضویت در این پلن، می‌توانید به از قابلیت Connect اسپاتیفای استفاده کنید. به‌صورت کلی شما می‌توانید آهنگ‌های در حال پخش از اپلیکیشن اسپاتیفای را بر روی چند مدل محدود اسپیکر و بلندگو انتقال دهید. این در حالی است که با قابلیت Connect می‌توانید فارغ از نوع اسپیکر و بلندگو خود، به‌راحتی اقدام به پخش آهنگ از این طریق کنید.

و در آخر باید اشاره کنید که یکی از ویژگی های اصلی برتری این سرویس به اسپاتیفای فمیلی، اختصاصی بودن و مستقل بودن اکانت است. 

شیوه خرید پلن پرمیوم Individual اسپاتیفای

روش خرید پلن پرمیوم Individual اسپاتیفای

شما می‌توانید برای خرید اشتراک پرمیوم Individual این سرویس، پس از ثبت نام در اسپاتیفای، از طریق وب سایت رسمی اسپاتیفای اقدام کنید. به دلیل تحریم‌های مالی، کاربران ایرانی می‌توانند از این روش استفاده کنند.

به منظور حل این مشکل ما در مجموعه وب گیفت در کنار شما هستیم تا بتوانید تحریم‌های مالی را کنار زده و به‌صورت ریالی اقدام به خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای کنید. همچنین ما در مجموعه وب گیفت، گیفت کارت اسپاتیفای را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه به فروش می‌رسانیم. و به راحتی می‌توانید با تهیه این اشتراک، نسبت به خرید هر کدام از پلن ها و فعال سازی اسپاتیفای اقدام کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم به طور جامع به بررسی اشتراک پرمیوم Individual اسپاتیفای بپردازیم و همانطور که خواندید، این اکانت بیشتر مناسب کسانی است که می خواهند یک اکانت Spotify شخصی و مستقل برای خودشان داشته باشند. همچنین سعی کردیم به سایر نقاط قوت و شیوه خرید اکانت شخصی Spotify بپردازیم، تا مقایسه این پلن ها و انتخاب پلن متناسب با سلیقه و نوع کاربری شما، فرایند راحتری باشد.

منابع:

تاریخ آخرین به روزرسانی: 4 مرداد 1402

سوالات متداول

جواب سوال‌های رایج و متداول شما

پلن individual اسپاتیفای یک مدل از اشتراک‌های پرمیوم اسپاتیفای بوده و برای افرادی مناسب است که قصد دارند تا به‌صورت انفرادی اشتراک اسپاتیفای را خریداری کنند.

از مهم‌ترین مزایا این اشتراک می‌توان به امکان اسکیپ کردن آهنگ به‌صورت نامحدود، حذف تبلیغات و آگهی، دسترسی نامحدود به آهنگ‌ها، امکان دانلود آهنگ‌ها، کیفیت صدای بهتر و... اشاره کرد.

دیدگاه‌ها (0) آخرین نظرات کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید...
افزودن دیدگاه
ایمیل شما منتشر نخواهد شد